Rage 2 / PC / 20 hodin / #dohranoDelal jsem nejake benchmarky pred a po upgradu grafiky, Rage 2 jsem mel nainstalovanej a lezel v supliku, tak jsem to testnul na nem a nejak jsem to pak uz dojel cele - teda base story a vycistil jsem vsechny Arky (upgrady / zbrane), trosku jsem se u toho kochal a cistil mise, ale stacilo.
Vim, ze ta hra dostala docela kartac, aj asi chapu proc. Story je vlastne hrozne cheesy - uplnou nahodou se z tebe stane scifi marinak a hlavni zloun biomech general Cross ti v prvotni invazi mutantu zarizne macechu - pani generalovou, tak mu pak pujdes dat na budku. Rizeni bugin v postapu je hrozne arkadovite, ale plni ucel, prestrelky v autech jsou trochu pew pew, ale aspon to vypada docela hezky. Openworld klasicky zacne byt brzo docela repetitivni, ale neni zase uplne blbej - prostredi vypada docela hezky a svet je narvany contentem (na kazdem rohu je mise / baze / prestrelka), je tam dost random eventu / zavodu / potkavate cestovni tradery a hromadu enemacu ruzne podel cest - na tech mych 20 hodin to cloveka docela bavilo. Co se ale imho povedlo je gunplay a po upgradovani svych abilit pak powerfantasy a rezani houfu enemacu, vsichni litaj vzduchem, ma to dobrou energii. Trochu mi to svoji divokosti pripomnelo starej Bulletstorm, ktery me taky bavil jako jednoducha smelcovacka, u ktere clovek dokaze vypnout. Navic to slape jak hodinky, je to nakonec zase hra od ID, takze plynuly gameplay, slusne to vypada i odsejpa. Na vypnuti to bylo fajn. Trochu mi chybel misty i nejaky stealth, ktery byval v Rage 1 - tady je to cisty full frontal crazyness.
Za sebe 7/10, pokud pristoupite na fakt, ze je to proste jenom hloupa smelcovacka v peknem postapo kabatku.