• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    CHEWBACCADohrál jsem ...... (PC,XBOX,PS,NS games) HALL of Game na nástěnce!!!
    ELHO_CID
    ELHO_CID --- ---
    BIMBAS: Mě se to líbilo moc, hraju podruhé na Series X, koukám na vylepšení, co tam přidali na novou generaci.
    Exo One/3h/Gamepass/#dohrano
    Ze začátku jsem byl frustrovaný z divného ovládání, ale když jsem si našel způsob, jak sondu honit, byla z toho moc pěkná psychedelická jízda.
    Kulička má nějaký způsob jak zatáčet a zesilovat gravitaci. Princip je, že se tím z kopce rozjede a může nabrat rychlost, kterou se dostane výš a dál.
    Je to tedy hra založená na jakési pseudofyzice, kulička prozkoumává roztodivné planety. Brzy se naučí změnit v disk a dělat žabky na vodní hladině.
    Grafika je místy jednoduchá až primitivní, ale pokud to hrajete správně a pohybujete se rychle, je dojem skvělý. Při tvorbě exoplanet se fakt vyřádili.
    Když prekousnete počáteční učení, tak jsou to zábavné psychedelické drogy v digitální podobě.

    BIMBAS
    BIMBAS --- ---
    Hellblade: Senua's Sacrifice / 6h / #dohrano

    Mno, bud jsu pozde nebo mi neco uniklo. Jako psycho je to slusne, ale z rodinnych problemu ve hrach uz me chyta koprivka. Po herni strance par peknych mechanik, jinak porad to same do kolecka. Dohral jsem to jen pro splneni nejakeho sveho restu. V jeden moment jsem myslel ze je konec, protoze jsem netusil jak dal a ani jsem nevedel kolik mam pokusů. Prislo mi to trochu matoucí, jako celá hra :D Osobně tak 5/10 asi nejsem cilovka. Navic hlavni predstavitelka mi nebyla moc sympaticka.

    PALADIUS
    PALADIUS --- ---
    JUNGLER: Když hraješ free server tak ne:P
    JUNGLER
    JUNGLER --- ---
    PALADIUS: Jak jsi hrál wowko, když odmítáš platit Activisionu? 😂 to už se neplatí měsíční fee za wow?
    PALADIUS
    PALADIUS --- ---
    Torchlight II / 25 hodin / #dohrano

    Ozývám se po delší odmlce. Během hraní WoWka, které mi teď zabíralo dost času, jsem dostal chuť na nějakou diablovku a jelikož odmítám platit Activi$ionu, tak dávný rest Torchlight II byla jasná volba. Ani nevím, proč jsem to nikdy předtím nedohrál. Titulky po dohrání nebyly, tak přikládám jen screen z nabídky NG+

    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    STARF: chapu. i ten unlock fps na 60 pro PS5 by nebyl k zahozeni. Kazdopadne ta hra vypada ak skvele, ze by stacil obycejnej port a nemuselo by se s tim nic vic vyvadet.
    STARF
    STARF --- ---
    NAGASAWA: vcera v noci jsem se konecne dostal k Lies of P demu a hlavni dojem, ktery to ve me zanechalo, je ten, ze velmi potrebuju Bloodborne remaster s unlocked fps na PC :)
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    NAGASAWA: málem bych zapomněl. #dohrano / 49 hodin
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    Bloodborne / PS4 a PS5

    Bloodborne jsem rozehrál před x lety a protože se tehdy jednalo o moji první "soulsovku", odložil jsem ho díky tomu, že mi nesedlo depresivní prostředí, nesrozumitelnej úvod, pohyb a celková stylizace a to nemluvím o auře obtížosti, která se nad hrou vznášela. Mno a po pár letech s Dark Souls, Sekiro a Elden Ringu jsem se k němu vrátil a... by to naprosto strhující, uhrančivá a vlastně dokonalá jízda plná fascinace, úžasu nad kreativitou designerů a radostí z hratelnosti. Bloodborne se tím pádem posouvá na první pozici mého osobního From Soft žebříčku a mezi ty nejlepší herní kousky, které jsem měl možnost vůbec kdy hrát a už se těším na podzim, kdy si to proběhnu včetně DLC a Chalice dungeonů znovu kvůli platině.

    REFLEX
    REFLEX --- ---
    Road 96 / PC #dohrano



    Zitra uz nebude na XBOX game pass tak jsem chtel dohrat. Mel jsem nahrany 3h a dnes jsem k tomu sedl tak v 6 a ted koncim.

    Hra zabavna, dobra muzika, spousta miniher.
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    Control / 16 hodin / #dohrano

    Tohle klaustrofobní bludiště mě znovu utvrdilo v tom, že jsem ztratil poslední zbytky trpělivosti při orientaci i v jen trochu komplikovanějším prostoru. Mapa ani cedule na zdech mi tu nepomáhaly.

    Odklízení nepřátel je efektní, i když na můj vkus až moc brzo repetitivní, a hlavní linka skončila poměrně náhle, bez výraznějšího finále. Budu dohrávat vedlejší questy a rozšíření, tak třeba tomu přijdu na chuť.

    CHEWBACCA
    CHEWBACCA --- ---
    Diablo!V/24h23min/#dohrano

    kampan WTierII, jde se na endgame a kompletaci mapy.

    jakozto obrovsky fanousek serie diablo jsem byl skepticky ke 4ce, koupil jsem az tuto nedeli a ve zkratce musim rict ze jsem byl skeptickej zbytecne. povedlo se moc. jsem zvedav na endgame obsah.

    GEE
    GEE --- ---
    Observation/7h/PS5/#dohrano
    Poctivy tisnivy vesmirny horor se skvelou atmosferou. Hadanky vetsinou pomerne intuitivni, ale tu a tam by se mi ale hodila vetsi napoveda. Originalni uhled pohledu, kde je hrac v roli AI pohanejici celou stanici.

    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    PSY_CHAOTIC: tim to prave odlehcis. Ten zaver je kondenzovana radost.
    PSY_CHAOTIC
    PSY_CHAOTIC --- ---
    NAGASAWA: Díky, teď si ale musim dát pauzu, ke konci bylo tý deprese na mě už příliš. Chce to něčím odlehčit. Ale pak to vyzkoušim ;)
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    PSY_CHAOTIC: Gratz ,) koukam ale, ze jsi skoncil s D endingem. To není true ending. True Ending je E. Pro ten ti staci load pred poslednim fightem a E ending rozhodne CHCES videt. Mrkni se, jak ho ziskat a hura na to.

    This time, after ending C or D, Pod 153 can do a data check. Accept the offer and select "wish for them to survive." Then a mini-game will happen (be sure to be connected to PSN or else the minigame will be very difficult). Jakmile se te hra v zaberu xkrat zepta, jestli to chces vzdat, tak to NIKDY nevzdavej a pokracuj dal. Ten zaver te vyzuje z bot.
    PSY_CHAOTIC
    PSY_CHAOTIC --- ---
    Nier: Automata/49h/#dohrano
    Konečně jsem dokončil i třetí průchod hrou a teď ani moc nevím, co k tý hře napsat. To se prostě nedá moc popsat, to se musí hrát a zažít :) Každopádně pro mě teď jedna z top her a teď se asi hodně ostatních her se bude proti této ztrácet v šedi. Je tu hodně věcí, co mě dřív nebo pozdějc štvaly, hlavně teda "oblíbený" hackování, kvůli kterýmu jsem to málem i vzdal, některý stále se opakující střílecí scény, opakující se prostředí atd, ale příběh, hudba a celkově atmosféra to fakt táhnou a dotáhnul jsem to, kdy bych to u jiných her dávno vzdal. A ty hudební motivy mi budou ještě dlouho hrát v hlavě :D Ze závěru se nedá dát moc nějakej image, co by nebyl spoiler, tak snad úvod závěřečnejch titulků je v tom tak nějak v pohodě.
    GEE
    GEE --- ---
    As Dusk Falls/12h/Steamdeck/#dohrano
    Především bacha - ta hra není hotová a končí cliffhangerem. Zřejmě to mělo být epizodický, ale vydavatel v půlce řekl, že chechtáky došly a je potřeba releasovat. Vizuálně zajímavý a rozhodně originální, příběhově je znát, že jsou tu autoři Heavy Rain (a výrazně horšího Beyond: Two souls).

    Každopádně doporučuju počkat, jestli vůbec vyjde další díl - zatím ticho po pěšině.

    ERRTU
    ERRTU --- ---
    Alan Wake (PC)/10 hodin/#dohrano
    no dohráno podruhé... Alan Wake je jako by jste požádali Stephena Kinga o vytvoření hry a dali mu k ruce vývojáře Maxe Payna, což se technicky z půlky stalo, je to dílo Remedy.
    příběh je velký tahoun hry. v podstatě sledujeme příběh spisovatele který zjištuje že co napsal se stalo a temnota ho zneužila ke svému návratu. již jednou jí porazil jiný spisovatel ovšem za cenu toho že sám sebe odepsal/vypsal/škrtl z existence (takže ji v duchu 'zabil jsem si dědu' nikdy nepovylal). samozřejmě přitom zachraňuje svojí milou kterou temnota jako pojistku unese. na herní příběh to byl mazec už tenkrát a je stále.
    jsou hry kde najdete loot a zaradujete se. a pak jsou hry kde najdete hromádku nábojů, světlic a flashbangů a zděsíte se co na vás za rohem čeká protože tady se nic nedává jen tak. ani si nestačíte pořádně všimnout jak omezený máte arsenál (pistole, pistole na světlice a puška či brokovnice dle vaší volby a toho co najdete) a jak doslova plytká je variabilita nepřatel. atmosféra se dá krájet. takhle se světlem, tmou, stíny a mlhou umí pracovat málokterá dnešní hra. napsat že grafika zestárla dobře by bylo hrubou urážkou. je to jako srovnávat Micka Jagger s o rok mladším (!!!) Milošem Zemanem.
    na svou dobu je hra doslova neuvěřitelně detailní, když vás někam pustí, můžete věřit životu toho místa, a skrytýmy bednamy s bonusovým lootem vás k doslova odměňuje za to že nejdete tou nejzjevnější cestou. naprosto geniální je nacházení listů z knihy o které nevíte že jste napsali a které někdy objasňují něco na pozadí ale jindy vás varují před nebezpečím před váma. funguje to úžasně, přečíst si "málem mě to zabilo! nic tak strašného jsem v životě neviděl!", to se po pár krocích nočním lesem skoro modlíte aby už na vás kurva neco vykočilo nebo si překousnete klávesnici!

    sumasumárum: super knížka kterou si můžete zahrát. a Lime in a Coconut bych navrh za státní hymnu.
    opovažte se tu dvojku posrat!

    Harry Nilsson - Coconut (1971)
    https://www.youtube.com/watch?v=Tbgv8PkO9eo


    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam