• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    CHEWBACCADohrál jsem ...... (PC,XBOX,PS,NS games) HALL of Game na nástěnce!!!
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    Bloodborne / PS4 a PS5

    Bloodborne jsem rozehrál před x lety a protože se tehdy jednalo o moji první "soulsovku", odložil jsem ho díky tomu, že mi nesedlo depresivní prostředí, nesrozumitelnej úvod, pohyb a celková stylizace a to nemluvím o auře obtížosti, která se nad hrou vznášela. Mno a po pár letech s Dark Souls, Sekiro a Elden Ringu jsem se k němu vrátil a... by to naprosto strhující, uhrančivá a vlastně dokonalá jízda plná fascinace, úžasu nad kreativitou designerů a radostí z hratelnosti. Bloodborne se tím pádem posouvá na první pozici mého osobního From Soft žebříčku a mezi ty nejlepší herní kousky, které jsem měl možnost vůbec kdy hrát a už se těším na podzim, kdy si to proběhnu včetně DLC a Chalice dungeonů znovu kvůli platině.

    REFLEX
    REFLEX --- ---
    Road 96 / PC #dohrano



    Zitra uz nebude na XBOX game pass tak jsem chtel dohrat. Mel jsem nahrany 3h a dnes jsem k tomu sedl tak v 6 a ted koncim.

    Hra zabavna, dobra muzika, spousta miniher.
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    Control / 16 hodin / #dohrano

    Tohle klaustrofobní bludiště mě znovu utvrdilo v tom, že jsem ztratil poslední zbytky trpělivosti při orientaci i v jen trochu komplikovanějším prostoru. Mapa ani cedule na zdech mi tu nepomáhaly.

    Odklízení nepřátel je efektní, i když na můj vkus až moc brzo repetitivní, a hlavní linka skončila poměrně náhle, bez výraznějšího finále. Budu dohrávat vedlejší questy a rozšíření, tak třeba tomu přijdu na chuť.

    CHEWBACCA
    CHEWBACCA --- ---
    Diablo!V/24h23min/#dohrano

    kampan WTierII, jde se na endgame a kompletaci mapy.

    jakozto obrovsky fanousek serie diablo jsem byl skepticky ke 4ce, koupil jsem az tuto nedeli a ve zkratce musim rict ze jsem byl skeptickej zbytecne. povedlo se moc. jsem zvedav na endgame obsah.

    GEE
    GEE --- ---
    Observation/7h/PS5/#dohrano
    Poctivy tisnivy vesmirny horor se skvelou atmosferou. Hadanky vetsinou pomerne intuitivni, ale tu a tam by se mi ale hodila vetsi napoveda. Originalni uhled pohledu, kde je hrac v roli AI pohanejici celou stanici.

    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    PSY_CHAOTIC: tim to prave odlehcis. Ten zaver je kondenzovana radost.
    PSY_CHAOTIC
    PSY_CHAOTIC --- ---
    NAGASAWA: Díky, teď si ale musim dát pauzu, ke konci bylo tý deprese na mě už příliš. Chce to něčím odlehčit. Ale pak to vyzkoušim ;)
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    PSY_CHAOTIC: Gratz ,) koukam ale, ze jsi skoncil s D endingem. To není true ending. True Ending je E. Pro ten ti staci load pred poslednim fightem a E ending rozhodne CHCES videt. Mrkni se, jak ho ziskat a hura na to.

    This time, after ending C or D, Pod 153 can do a data check. Accept the offer and select "wish for them to survive." Then a mini-game will happen (be sure to be connected to PSN or else the minigame will be very difficult). Jakmile se te hra v zaberu xkrat zepta, jestli to chces vzdat, tak to NIKDY nevzdavej a pokracuj dal. Ten zaver te vyzuje z bot.
    PSY_CHAOTIC
    PSY_CHAOTIC --- ---
    Nier: Automata/49h/#dohrano
    Konečně jsem dokončil i třetí průchod hrou a teď ani moc nevím, co k tý hře napsat. To se prostě nedá moc popsat, to se musí hrát a zažít :) Každopádně pro mě teď jedna z top her a teď se asi hodně ostatních her se bude proti této ztrácet v šedi. Je tu hodně věcí, co mě dřív nebo pozdějc štvaly, hlavně teda "oblíbený" hackování, kvůli kterýmu jsem to málem i vzdal, některý stále se opakující střílecí scény, opakující se prostředí atd, ale příběh, hudba a celkově atmosféra to fakt táhnou a dotáhnul jsem to, kdy bych to u jiných her dávno vzdal. A ty hudební motivy mi budou ještě dlouho hrát v hlavě :D Ze závěru se nedá dát moc nějakej image, co by nebyl spoiler, tak snad úvod závěřečnejch titulků je v tom tak nějak v pohodě.
    GEE
    GEE --- ---
    As Dusk Falls/12h/Steamdeck/#dohrano
    Především bacha - ta hra není hotová a končí cliffhangerem. Zřejmě to mělo být epizodický, ale vydavatel v půlce řekl, že chechtáky došly a je potřeba releasovat. Vizuálně zajímavý a rozhodně originální, příběhově je znát, že jsou tu autoři Heavy Rain (a výrazně horšího Beyond: Two souls).

    Každopádně doporučuju počkat, jestli vůbec vyjde další díl - zatím ticho po pěšině.

    ERRTU
    ERRTU --- ---
    Alan Wake (PC)/10 hodin/#dohrano
    no dohráno podruhé... Alan Wake je jako by jste požádali Stephena Kinga o vytvoření hry a dali mu k ruce vývojáře Maxe Payna, což se technicky z půlky stalo, je to dílo Remedy.
    příběh je velký tahoun hry. v podstatě sledujeme příběh spisovatele který zjištuje že co napsal se stalo a temnota ho zneužila ke svému návratu. již jednou jí porazil jiný spisovatel ovšem za cenu toho že sám sebe odepsal/vypsal/škrtl z existence (takže ji v duchu 'zabil jsem si dědu' nikdy nepovylal). samozřejmě přitom zachraňuje svojí milou kterou temnota jako pojistku unese. na herní příběh to byl mazec už tenkrát a je stále.
    jsou hry kde najdete loot a zaradujete se. a pak jsou hry kde najdete hromádku nábojů, světlic a flashbangů a zděsíte se co na vás za rohem čeká protože tady se nic nedává jen tak. ani si nestačíte pořádně všimnout jak omezený máte arsenál (pistole, pistole na světlice a puška či brokovnice dle vaší volby a toho co najdete) a jak doslova plytká je variabilita nepřatel. atmosféra se dá krájet. takhle se světlem, tmou, stíny a mlhou umí pracovat málokterá dnešní hra. napsat že grafika zestárla dobře by bylo hrubou urážkou. je to jako srovnávat Micka Jagger s o rok mladším (!!!) Milošem Zemanem.
    na svou dobu je hra doslova neuvěřitelně detailní, když vás někam pustí, můžete věřit životu toho místa, a skrytýmy bednamy s bonusovým lootem vás k doslova odměňuje za to že nejdete tou nejzjevnější cestou. naprosto geniální je nacházení listů z knihy o které nevíte že jste napsali a které někdy objasňují něco na pozadí ale jindy vás varují před nebezpečím před váma. funguje to úžasně, přečíst si "málem mě to zabilo! nic tak strašného jsem v životě neviděl!", to se po pár krocích nočním lesem skoro modlíte aby už na vás kurva neco vykočilo nebo si překousnete klávesnici!

    sumasumárum: super knížka kterou si můžete zahrát. a Lime in a Coconut bych navrh za státní hymnu.
    opovažte se tu dvojku posrat!

    Harry Nilsson - Coconut (1971)
    https://www.youtube.com/watch?v=Tbgv8PkO9eo


    JAACOB
    JAACOB --- ---
    CONTROL (aktualne 75% sale Ultimate edice) / hodne hrubym odhadem cca 20 hodin / PC / #dohrano

    Dalsi kousek, ktery mi chybel doklepnout (mel jsem to rozehrane uz driv, chybely mi asi dve hodinky do konce, coz jsem tehdy nevedel). Presny cas netusim, musel jsem to kdysi nechat pustene v liste - Epic reportuje 98hodin... :)

    Skvela atmosfera, artstyle a visual, responzivni ovladani s hromadou telekineze, fyziky a destrukce, unlocking a leveling abilit, mindfuck story a jeste jednou - atmosfera! Moc se mi libi, jak si to cele jede takovou simplistickou linku - cely svet je hlavne beton a kancelare, zbrani je dohromady asi pet, typu enemacu nebude o moc vic, ale pritom je to vlastne skvele. Pribeh je teda misty slusnej gulas, ale drzi vas to za vajca a tahne porad dal. Je to jakoby si v Remedy nostalgicky zavzpominali na psychedelicke pribehove linky z Maxe Payna, rizli to trochu Akty-X a Kostkou, obuli to do brutalismu a gameplay opeprili Marvelem. Paradni kousek.

    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    Lies of P demo / cca 10 hod / Steam
    Kdo si chce dát "Bloodborne" na PC, ať zkusí Lies of P demo, stojí to celkem za to... estetika a atmosféra je takovej mix BB a Dishonored, dost mi to sedlo, jen průzkum prostředí by mohl bejt rozmanitější... demo obsahuje dva bossy a jednoho minibosse... na poslednim bossovi jsem strávil trochu víc času, protože jsem si omylem naleveloval jinou zbraň, než jsem chtěl (greatsword má mnohem silnější block než šavle)... vypadá to, že vývoj postavy a variabilita skillů bude docela zajímavá, plná verze v září, za mě jasná volba

    Pre-purchase Lies of P on Steam
    https://store.steampowered.com/app/1627720/Lies_of_P/
    GEE
    GEE --- ---
    Ghostwire: Tokyo/19h/PS5/#dohrano
    Tohle moderní Tokyo plný starýho japonskýho folkloru mě pohltilo víc, než jsem čekal. Nehledejte tu Dooma, ale ani walking simulátor. Je to originální a těžce atmosferický - znakování rukama, sbírání duší do papírovejch andílků a jejich odesílání telefonem, nekomaty prodávající zboží, akity na ulici, co je můžete podrbat a nakrmit. Zároveň až Zaklínačoidní side questy, který krásně představujou starou Japonskou mytologii. Za těch pár hodin to stojí (a na obou konzolích je to součástí předplatnýho).

    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    Red Orchestra 2: Heroes of Stalingrad – Single Player / 21 hodin / #dohrano

    Hlavní síla Orchestry vždycky tkvěla v realistickym boji proti ostatním hráčům, dokud je se stárnutím hry nezačali víc a víc nahrazovat boti. AI je tady slabá, o čemž jsem se naplno přesvědčil v singleplayeru.

    Hned v první spojenecký misi padali moji spolubojovníci jak mouchy a samotnýmu mi ani za boha nešlo vlnu nepřátel zastavit, takže zbytek kampaně mi zůstal léta utajen. Včera jsem to po nespočtu pokusů konečně dorazil na nejvyšší obtížnost.

    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    JAACOB: Rage 2 jsem taky dohrál a teda i když mě ani jednička moc nebavila, tak mi nakonec přišla lepší, hlavně atmosférou. No ale ze všeho nejvíc se mi stejně líbil Mad Max, kterýho dělalo to samý studio co Rage 2 (Mad Max je starší) a je to herníma mechanikama v podstatě to samý, akorát místo střílení je tam melee combat v arkádovým stylu (něco jako Batman Arkham série, takže super zábavný). To bych ohledně postapa doporučil víc než oba Rage dohromady :-)
    VON_GILOTINE
    VON_GILOTINE --- ---
    JAACOB: taky me to bavilo, taky sem to dojel komplet. Na nic extra si to nehralo a o to vic me to bavilo. 8/10
    JAACOB
    JAACOB --- ---
    Rage 2 / PC / 20 hodin / #dohrano

    Delal jsem nejake benchmarky pred a po upgradu grafiky, Rage 2 jsem mel nainstalovanej a lezel v supliku, tak jsem to testnul na nem a nejak jsem to pak uz dojel cele - teda base story a vycistil jsem vsechny Arky (upgrady / zbrane), trosku jsem se u toho kochal a cistil mise, ale stacilo.

    Vim, ze ta hra dostala docela kartac, aj asi chapu proc. Story je vlastne hrozne cheesy - uplnou nahodou se z tebe stane scifi marinak a hlavni zloun biomech general Cross ti v prvotni invazi mutantu zarizne macechu - pani generalovou, tak mu pak pujdes dat na budku. Rizeni bugin v postapu je hrozne arkadovite, ale plni ucel, prestrelky v autech jsou trochu pew pew, ale aspon to vypada docela hezky. Openworld klasicky zacne byt brzo docela repetitivni, ale neni zase uplne blbej - prostredi vypada docela hezky a svet je narvany contentem (na kazdem rohu je mise / baze / prestrelka), je tam dost random eventu / zavodu / potkavate cestovni tradery a hromadu enemacu ruzne podel cest - na tech mych 20 hodin to cloveka docela bavilo. Co se ale imho povedlo je gunplay a po upgradovani svych abilit pak powerfantasy a rezani houfu enemacu, vsichni litaj vzduchem, ma to dobrou energii. Trochu mi to svoji divokosti pripomnelo starej Bulletstorm, ktery me taky bavil jako jednoducha smelcovacka, u ktere clovek dokaze vypnout. Navic to slape jak hodinky, je to nakonec zase hra od ID, takze plynuly gameplay, slusne to vypada i odsejpa. Na vypnuti to bylo fajn. Trochu mi chybel misty i nejaky stealth, ktery byval v Rage 1 - tady je to cisty full frontal crazyness.

    Za sebe 7/10, pokud pristoupite na fakt, ze je to proste jenom hloupa smelcovacka v peknem postapo kabatku.

    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    TOEM: Basto DLC / PS5 / 3 hodiny / #dohrano

    Loni na podzim jsem dohrál TOEM (+ o něco později cinkla moje první platina ever :-)) a slíbil jsem si, že dám i DLC. No trvalo to, ale po sobotní kalbě jsem měl včera nějakou línou náladu, takže jsem se do toho konečně pustil. Pořád je to roztomilé, přibyla jedna herní mechanika (střídání noc/den) a když už člověk ví jak na to, dá se to dohrát opravdu rychle (je to jen jeden ostrůvek s několika málo lokacemi) a na plný počet trofejí (DLC ovšem samostatnou platinu nemá). Všechno končí u táborového ohně a možná si budete přát, aby toho bylo ještě trochu víc, stejně jako když končí prázdniny... Ale dobrého pomálu. Nicméně pokud švédský tým Something We Made někdy vytvoří něco dalšího, asi mě to bude zajímat.





    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam