• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    CHEWBACCADohrál jsem ...... (PC,XBOX,PS,NS games) HALL of Game na nástěnce!!!
    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    Terminator Resistance: Enhanced / PS5 / 28 hodin / #dohrano

    Tak dlouho jsem se na tohle váhavě chystal, až jsem pořídil v pěkné slevě a během týdne bylo po večerech hotovo. Ta hra je lineární až hanba, na "enhanced" grafiku je lepší nedívat se moc zblízka a některé mechaniky jako by i přes roz vzniku (2020) PS3 z oka vypadly... Jenže!

    Ta celková atmosféra zmaru a beznaděje! Ta hudba (licencovaná)! Ty zvuky, které jako by prvním dvěma filmům z ucha vypadly! Už dlouho se mi nestalo, že bych se posranej strachy schovával pod stolem a čekal, až se ta plechová bestie uráčí otočit a jít o kus dál, protože cca do dvou třetin hry není proti Terminátorům k dipozici odpovídající zbraň a i pak se člověk pořád potýká s nedostatkem munice. Hodně se toho dá zvládnout stealthem, jenže ten mi nikdy nešel a vlastně ani moc nebavil. Takže jsem mnohokrát opakoval celkem dlouhé úseky (ukládat pozici je možné jen na několika místech v každé mapě) a občas utíkal doslova o život (Terminátoři nejsou úplně rychlí, takže když jim zmizíte za rohem a někam zalezete, je tu určitá šance na přežití). Nakonec jsem náhodou našel odstřelovací plazmovou pušku, se kterou jsem pak spoustu záležitostí vyřešil v klidu z dálky a ze zálohy.

    Jinak i když hra slibuje, že vaše odpovědi na některé dialogy ovlivní další děj, tak je to spíš jen kosmetického rázu. Konec jsem měl tak napůl - někdo se ho dožil, někdo ne. Nakonec mě celkem mrzelo, že už bylo po všem, takže jsem zakoupil i DLC, které by mělo přidat dalších pár hodin navíc. Jo a ještě je tady Infiltrator Mode, kdy jednorázově (bez možnosti uložení) pořád dokola na jedné a té samé mapě (s randomizovanými lokacemi nepřítel) hrajete za Terminátora proti lidem. To je opravdu hodně zábavné, ale víc než párkrát to člověk stejně asi nedá. Nicméně se mi v tomhle módu schovávají dvě poslední chybějící trofeje do platiny, takže si ještě párkrát zaterminuju :-)

    Za mě prostě spokojenost. Není to žádný AAA titul, ale za těch pár stovek mi to stálo. Už jen kvůli tomu finále, které bylo prostě kulervoucí. Pokud máte rádi první dva Terminatory a překousnete trochu toho herního archaismu, doporučuju. V říjnu navíc Complete Edition vyjde i na Xbox Series (předpokládám, že to bude taky Enhanced verze). Mimochodem - polské studio Teyon, které tuhle hru vytvořilo, pracuje na dlouho očekávaném FPS RoboCop: Rogue City. Má vyjít letos na podzim a dokážu si představit, že jestli dopadne aspoň tak dobře jako Terminator Resistance, půjdu do toho taky.





    ELHO_CID
    ELHO_CID --- ---
    Spiderman Shattered Dimensions / 14h / xbox 360 /#dohrano
    Pokud má někdo v oblibě Spidermana nebo Marvel obecně, tak je to asi moc hezká akční hra. Pro ostatní spíš průměr. Já si to chtěl vyzkoušet, ale víc mi sedi Batman, když už mám zůstat u komiksových her. Zvlášť u Noir Spidermana je vidět, jak se snažili Batmanovi přiblížit a jak selhali.
    Ale komiksy neznám a nějakou komedii se Spidermanem jsem viděl v kině naposledy před dvaceti lety.

    HOWKING
    HOWKING --- ---
    RUDOLF: To mi připomnělo, že jsem to kdysi začal a pak jsem neměl čas po té, co jsem dodělal základní ostrov. Měl bych začít znova :D
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    Assassin's Creed Odyssey | 265 hodin | #dohrano

    všechny DLC, chybí mi 4 achievementy.. dorazil Elden Ring.. Můj druhý assassins creed, s řekyní jsem strávil hodně a hodně zažil, ta hra je skvěle napsaná, rozhodování vychází spíš z hodnot té doby, než nutně z naší, takže to nepůsobí jako fraška.. asi nevím, jestli budu po Elden RIngu schopen hrát bojovej systém z AC. Valhalla se celkem dá ale je tak strašně špatně napsaná, že nevím jestli ji nědy dohraji.. sice vypalování kosteů je zábavné, ale nadutost vikingů je fakt smutná podívaná... Odyssey dotáhla, přesně co mi chybělo v Origins.. Když jsem si loni vzpomínal, co jsem všechno v Řecku zažil, skoro jsem dojal.. Přiznám se, že nechápu jak to někdo může hrát s Alexiosem.












    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    Elden Ring | 445 hodin | #dohrano

    Moje první from software hra.. velká láska.. chybí mi tři achievementy, ale stačí mi reload a mám je.. těším se na DLC.. když jsem to začínal hrát, vůbec jsem netušil, s jakou péči from software dělá světy.. mám pocit, že mám další 100 hodin ve videích, kde někdo analyzuje architekturu a předělávání soch, jak se mění majitelé budov.. pro mě totálně přelomová hra..



    čekačka na DLC

    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    Jagged Alliance 3 | 111 hodin | #dohrano

    Stará láska nerezaví.. asi tři týdny od release.. takový devadesátkový fallout 1/2 vtípky.. sedlo mi to... 35/50 achievementů.. jsem zvědavý to dohrát s jinýma mercama a zvýšit obtížnost.. na default jsou sniper + machine gun dokonalý nástroj zkázy AI.. asi bych rád, kdyby se vrátil eshop z jA2, modifiy zbraní jsou super, craftení munice je mrhání časema spoustu věcí jsem si nevyzkošel.. líbí se mi, s jakou nadsázkou je to napsaný aniž by to vynechalo realitu válkou zmítané země.. žoldáci mi přirrostly k srdci a vlastně jsem hrál s jinýma než v JA2... zahraju znova, koukal jsem po modech, asi vezmu na větší dropy.. gunpowder jde získat jen z pipe bombs..


    DAVE2
    DAVE2 --- ---
    JUNGLER: Ty lunchery jsou jak z herniho stredoveku. Ja bych si stejne tak rad zahral nejaky Assassins Creed na Steam Decku, ale pak si uvedomim, ze bych musel bojovat s Ubisoft luncherem pro spusteni a hned me prejde chut
    JUNGLER
    JUNGLER --- ---
    Mass Effect Legendary Edition / 108 hodin / #dohrano

    Po letech návrat do stejné řeky. Všechny 3 hry i po letech skvělý střílečky, se ždibíčkem RPG a obřím filmovým zážitkem. Je to vlastně 100 hodin dlouhej scifi film proloženej celkem fajnově zpracovanýma akčníma vložkama. Poprvé jsem hrál vždycky za adepta a bylo mi líto všech těch kvérů, které nemůžu vyzkoušet. Tak jsem si to teď dal za vojáka a stejně jsem ve finále třeba trojku prošel jenom s jednou puškou a jedno sniperkou. Každopádně teda ten konec je opravdu totální fuckup a ač jsem ho už znal, tak mě to stejně zase rozladilo :D člověk se jak debil snaží aby všichni byli za dobře se všema a ve finále je to stejně uplně jedno.
    Jo a vítězem soutěže o největší vojeb tohoto léta se opět stává........ tradáááá zasranej EA launcher, kterej mě konstatně sral, chvilku po rozehrání dvojky se rozhodl, že prostě přestane fungovat na Steam Decku a musel jsem to celé dohrát na PC a navíc hned po dokončení jedničky se rozhodl mi prostě zamrazit achievementy. Za každý den ponechávání této sračky ve Steamu bych vedení EA popřál po minutě průtahu řitě struhadlem.

    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    Ghostwire: Tokyo | PS5 | 68 hodin | #dohrano

    Ohledně Ghostwire všechno zásadní napsali o pár týdnů dříve kolegové BIMBAS a GEE, tak nemám co víc bych dodal než to, že to byla skvělá hra, do které dali kluci a holky japonští srdce. Její vrchol přišel v DLC kde jsem se v misích na základce naprosto skvěle bavil a stejně tak při kolektování miliardy popkukturních odkazů a odchytu yokai s Akirou a KK, aby to nakonec cinklo. Mimochodem za dohrání to stojí už jenom pro song, který hraje u závěrečných titulků.

    9/10

    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    GEE: Zdraví tě The Unusual DEEFHA :-) [DEEFHA @ Dohrál jsem ...... (PC,XBOX,PS,NS games) HALL of Game na nástěnce!!!] Jo, bylo to moc pěkný. Takový zhulený :-D
    GEE
    GEE --- ---
    The Artful Escape/4h/PS5/ #dohrano
    Přiznejme si, že kromě fantastickýho vizuálu a hudby tady té hry moc není - je to spíš takovej pěknej zážitek, kterej by mohl být i trochu kratší.

    CROME
    CROME --- ---
    DEEFHA: Bylo a taky na 3DS!
    WOODMAKER
    WOODMAKER --- ---
    DEEFHA: asi bylo. Existuje ale i rozsireni z dob Switche, ktere jsem jeste nehral.
    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    WOODMAKER: Nebylo tohle už na WiiU? Nebo něco, co vypadalo hodně podobně.
    WOODMAKER
    WOODMAKER --- ---
    Captain Toad: Treasure Tracker / 15? hodin / #dohrano



    Na mape jako z obrazku posbirej tri diamanty a nakonec hvezdicku.

    Kazda mapa vypada jinak a cely je to intuitivni a perfektne optimalizovany, od zacatku do konce plny napadu. Je to velka zabava.

    Koupil jsem to kvuli hre pro dva hrace, ale tu jsem zatim nevyzkousel.

    ERRTU
    ERRTU --- ---
    Punch Club / 13 hodin / #dohrano
    opět dohráno podruhé, první průchod byl cca 7.5h, ale před aktuální dvojkou to chtělo ještě jednou a v kompletní edici. co říct. vyladěný time-manage simulátor boxera. trénujete sílu, obratnost a odolnost, odemykáte si skilly a specializaci a postupně klikujete v garáži a chodíte na stavbu vydělávat mergle než naspoříte na domácí posilovnu a nebudete tak utrácet za místní verzi bbc fitness. zde přichází první překvapení a to mechanika: každý den "slábnete". tj každý den vám z tří základních vlastností ubude a že sakra bolestivě, zvlášt na vyšších levelech. není tedy reálné být demigodem a vymaxovat si všechny tři. i strom dovedností vás vede k tomu abyste si vybrali jeden hlavní a na ten se soustředili.

    souboje jako takové probíhají automaticky, nasekáte si do listu údery, kopy, kryty, buffy a spustíte kolo. před dalším kolem si můžete seznam přeskládat podle vývoje, kupř vyměnit silné rány které vyčerpávají rychle staminu za víc variant dodge s protiúdery apod.

    probíjíte se žebříčky soupeřů za účelem lovu vraha otce a hledání ztraceného bratra na pozadí příběhu záhadného medailonu rozděleného na dvě části... prostě devadesátková van-damovka jak ze žurnálu, včetně závěrečného zvratu "ty nejsi Vlasta, ty jsi Vlasta!". a zde přichází druhé překvapení a to je členitost a znovuhratelnost příběhu. můžete jím projít jako ten největší mirek dušín s věrným kmetem-trenérem, ale stejně tak můžete vstoupit na dráhu zločinu a spřáhout se se zločinem... ne všechny lokace a možnosti se vám tak při jednom průchodu odemknou, třeba china town který jsem původně pravidelně navštěvoval abych od stoletého číňana obdržel lečbu se mi při tomto průchodu vůbec neobjevila neb jsem úspěšně předešel vážným zraněním.

    pixel artové prostředí je defakto jeden velký easter egg ať už bitva na střeše mrakodrapu kde začíná čirou náhodou níže zmiňovaný první level duke nukema (střecha, plot, tlakové lahve a větrák kterým proskočíte, však víte), pizzerie je ve skutečnosti kavárna z pulp fiction kde v rohu kecá Vincent s Julesem a u nohou jim leží , poslední level je ostrov z filmu Mortal Kombat z 95, i hudebně... a vyvrcholením jsou ve stoce žíjící, pizzu milující krokodýli ninja s mistrem Mývalem:) proti vám budou stát krom lidí v ringu i robocopové, terminátoři, r2d2, bruce lee, ryu nebo hulk hogan. btw na tom druhém screenu je imho Kossak z Body Blow mlátičky, i pohyby má podobné :)

    sumasumárum: pro milovníky tycoonu, devadesátkové kultury a pixel grafiky, oldschoolové hratelnosti a trochy toho grindu, jasná volba.

    ERRTU
    ERRTU --- ---
    JAMILLOS: a pro gurmany bych rad pripomenul v build enginu pozapomenutou reznicinu z vietnamu: NAM
    NAM on Steam
    https://store.steampowered.com/app/329650/NAM/
    PALADIUS
    PALADIUS --- ---
    The Ascent / 20 hodin / #dohrano

    Jelikož brzy opouští Gamepass, řekl jsem si, že dám Ascentu ještě jednu šanci. Pamatuju si, že to nemělo úplně hladký start - spousta bugů, hlavně v coopu, špatná optimalizace a vůbec jsem se nevyznal v mapě. No, jsem rád, že se mi hra takhle znovu ozvala, protože s odstupem času musím říct, že to byla fakt jízda!

    Naprosto úžasný ARPG v přenádherně detailním cyberpunkovým světě. Ačkoliv se domnívám, že tvůrce mapy a tvůrce světa byly naprosto dvě odlišný skupiny, které neměly tucha co ten druhej dělá, ve finále to vlastně působilo přirozeně a podtrhuje to takové to chaotické, špinavé prostředí, ve kterém se moc hezky bloudí, obzvlášť započítáme-li špičkový soundtrack, který mi bude znít v uších ještě hodně dlouho.

    Příběh napůl klišé, napůl hotový nesmysl, ale o tom ta hra naštěstí za tolik není. Oceňuji místy zajímavé, místy vtipné vedlejší questy, které nepůsobí jen jako časová výplň k hlavnímu příběhu.

    Pokud máte do konce měsíce čas, určitě dejte Ascentu šanci, zaslouží si to!

    BTW: Nejsem žádný velký fanda tématu cyberpunku, ale cítím, že mé choutky nebyly zcela naplněny. Asi se už konečně odhodlám na CP2077 :))

    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    RAGE 2 / 33 hodin / #dohrano

    Jakmile jsem vzal do ruky brokovku a rozjel se soundtrack, tak mi jako fanouškovi novejch doomovek bylo jasný, že tohle mi bude bohatě stačit. Akce a grafika vyvažuje v mejch očích všechny ostatní prvky, který zůstaly na půl cesty. Otevřenýmu světu chybí atmosféra a první ambient, co má vzbuzovat nějaký emoce a chuť prozkoumávat mapu, jsem uslyšel až v datadisku.

    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    Cyberpunk 2077 / PS5/SteamDeck / 106 hodin / #dohrano

    Po roce dohráno podruhé. Loni v dubnu jsem dohrál za Streetkid týpka a z původních 72 hodin jsem v tom nakonec nechal 120. Udělal jsem tehdy asi polovinu trofejí a všechny konce, které jsem mohl. Jeden jsem si ale omylem odstřihnul v průběhu hry a neměl jsem už tak starý save, takže jsem si řekl, že ten chybějící konec dám až při druhém průchodu. No a ten jsem začal právě letos v březnu.

    Tentokrát za holku (opět Streetkid), na nové 4K OLED televizi (předtím jsem to odehrál jen ve FullHD) a střídavě ještě na SteamDecku díky cross save. To je parádní feature: docela jsem si zvykl před spaním v posteli na SteamDecku mechanicky odbavovat gigy, side joby a levelovat, zatímco zásadnější momenty jsem odehrával na PS5 ve 4K, abych si to pořádně užil. Díky tomu se mi podařilo získat i ty chybějící trofeje, ovšem kromě dvou, které jsou na PS5 zjevně zabugované a budu si je muset nechat na třetí průchod. Ten mě čeká na podzim s Phantom Liberty :-)

    Jinak ten chybějící konec byl samozřejmě jakoby nejhorší, nebo aspoň jsem z něj měl takový pocit. Tak ale hlavně, že už jsem viděl úplně všechny kombinace konců, které se dají namíchat. Obecně hrát za holku bylo zvláštní, myslím v porovnání s prvním průchodem. Některé situace byly jiné, některé dialogy samozřejmě taky, vztahy se poskládaly trochu jinak (Panam vs. Judy - těžká volba...), něco přestalo dávat smysl a celkově mi to úplně nesedlo. Těžko říct, jak bych to viděl, kdybych to hrál v opačném pořadí. Jen si prostě myslím, že tahle hra je lepší s chlapem v hlavní roli ¯\_(ツ)_/¯

    Tak a teď už se moc těším, až si po těch několika dalších měsících s Cyberpunkem (sice jsem to prokládal menšími hříčkami, ale stejně) zahraju taky něco jiného :-) Backlog bobtná...





    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam