• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    CHEWBACCADohrál jsem ...... (PC,XBOX,PS,NS games) HALL of Game na nástěnce!!!
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    Cyberpunk 2077: Phantom Liberty / 25 hodin / #dohrano

    CD Projekt při dělání datadisků netroškaří, ale tady překonali sami sebe. Nejradši bych se do Night City vracel každej rok pro takovou dávku příběhu, kterej jsem hltal do posledního dialogu.

    REFLEX
    REFLEX --- ---
    Control / 11h / pc (epic)

    Super atmosféra, kdyby to mělo ještě trošku něčeho tak se bude řadit mezi nej. hry. 9/10
    DAVESADE
    DAVESADE --- ---
    Tekken 3 / 0.1 hodin / arcade / #dohrano

    Tohle je jen vtipek - porad dokazu na jednu minci dohrat za Ling Xiaoyu :).
    DAVESADE
    DAVESADE --- ---
    Jagged Alliance 3 / 90 hodin / PC / #dohrano

    Jsem veliky fanda serie Jagged Alliance a adoruji dvojku, jako nejlepsi hru v tomto zanru. Hral jsem spousty klonu a napodobenin, nektere byly lepsi (Silent Storm), jine slabe (Day Watch / Night Watch, Hammer and Sickle), ale jednoznacne nejhorsi byly ty, ktere se snazily na JA2 navazat nejak oficialneji - s naprostym zdesenim jsem sledoval vyvoj "Jagged Alliance 3" - Jazz: Hired Guns, snad nikdy nedotazene Jagged Alliance 3D a podobne hry - jakoby SirTech / Talon nasadil latku s JA2 tak vysoko, ze ji neslo prekonat. Trochu mi to pripomia situaci s Terminatorem 2, pripadne s Dungeon Master 2...

    No, kdyby Jagged Alliance 3 tak jak vysel letos, vysel rekneme pred patnacti lety, tak bych byl prvni, kdo bude hru kritizovat pro naprosto nedostatecnou invenci, protoze je to _lautr to stejne_ jako Jagged Alliance 2. No, ale dneska? Dneska mi nezbyva, nez se radovat, ze je to _lautr to stejne_ jako Jagged Alliance 2! Skoro je to remake, remaster... jasne, doladenejsi, prece jen trochu propracovanejsi svet a pribeh, ale vlastne jsou ty zmeny spise kosmeticke. Cilem bylo evidentne zachovat to, co funguje a vyhodit to, co nefunguje (napr. vetrelci...). A to se povedlo na vybornou. Pri celem hrani jsem se citil, jako doma! A je to po dlouhe dobe hra, ktera mi doslova nedala spat, uz dlouho jsem u neceho neprosedel doslova celou noc... az tri po sobe.

    Dneska rano jsem dobojoval posledni bitvu, zkouknul titulky a seriozne jsem se zabyval otazkou, jestli bych hru nedohral s jinym rozuzlenim misi a rozhodnuti, ktera jsem ucinil. No, mozna za par let, az na hru trochu zapomenu. Kazdopadne mam save tesne pred koncem, takze se vratim na povrch a jeste si dodelam par vedlejsich ukolu. Za mne super bezva bozi zabava!
    CHEWBACCA
    CHEWBACCA --- ---
    TAP: dnes bezim domu hrat, po vcerejsi hodince, moc dobre.
    TAP
    TAP --- ---
    Cocoon / 6 hodin / #dohrano

    atmosférická abstraktní puzzlárna od Jeppe Carlsena, designéra Limba a Inside. zhltnuto jedním dechem, audiovizuální lahůdka, smooth kabátek, někdy připomínající třeba i Thumper, tentokrát (asi) komplet bez narativu, interpretuj si co chceš. puzzly někdy zatápí, někdy jsou trochu spíchnutý horkou jehlou, ale centrální mechanika, která se naplno objeví někde v polovině hry, je dost unikátní mindfuck.

    JUNGLER
    JUNGLER --- ---
    Lost in play/5 hodin/#dohrano
    Krásná, vtipná hra ideální na hraní s dětma. Bavilo jak děti, tak mě.

    JUNGLER
    JUNGLER --- ---
    Jagged Alliance 2/82 hodin/#dohrano/Steam deck
    Yes!!! Tohle mi dalo hodně zabrat. Jako puberťák jsem tak ve třetině kvůli vysoký obtížnosti vzdal a v průběhu tohoto playthrough to bylo taky na spadnutí ale vytrval jsem a ta čubka Deidranna konečně zařvala a já si můžu odškrtnout další prastarej restík. Naprosto rozumim proč v JA2 mají lidi tisíce hodin. Ta hra je tak mega obří a obsáhlá, že jsem ani zdaleka neviděl všechno a nemluvil s každým a nesplnil většinu questů. Navíc si dovedu představit, že hrát to uplně znovu s jinými žoldáky hru taky výrazně změní. Jagged Alliance 2 je prostě klenot!
    Jagged Alliance 3 už čeká v knihovně ale dám tomu ještě nějakej delší čas než se do něj pustim abych si nemíchal dojmy.
    BTW na Steamu má Jagged alliance hromadu hejtu protože je tam ta hra v dost dezolátním stavu. Pod Windows vůbec nejde zapnout ale na Steam decku běží v pohodě. Na druhou stranu po instalaci 1.13 modu to fachalo na obou systémech zcela bez problémů a cca 90% hry jsem nakonec stejně odehrál na Decku protože jsem byl línej přesouvat přes onedrive savy (bohužel Stem verze nepodporuje steam cloud).

    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    DR_K: :)) trochu jsem za ty roky zmorfoval, nepopírám. Mno koncem roku to FF7 prověřím.
    DR_K
    DR_K --- ---
    NAGASAWA: simte, ty jsi cestny japonec, bude ti to vsechno davat smysl :)
    VON_GILOTINE
    VON_GILOTINE --- ---
    NAGASAWA: ses borec, rispekto.
    LOPIK
    LOPIK --- ---
    NAGASAWA: Kolem a kolem to není zas tak špatný, ale má to svoje masařky.
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    LOPIK: Chm to mě netěší. Odkládal jsem to dva roky s tím, že si to zahraju před Rebirthem a teď se mi do toho chce ještě míň
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    NAGASAWA: Update k Armored Core 6

    Sfoukl jsem ještě bad ending, true ending a rovnou i platinu. To všechno si vzalo dalších 64 hodin. Sice jsem u toho vnitřně několikrát zemřel a zestárl tak o šest let - speciálně u nutnosti odehrát 59 misí na S-Rank. Tím je to vlastně moje první From Software platina a teď hurey mrknout se za Stringer Bell do Cyberpunku 2077

    Tak tedy oficiálně #dohrano / Armored Core 6 / 119 hodin / PS5

    LOPIK
    LOPIK --- ---
    LOPIK: Jen pro ilustraci popis části finále - to není ani spojler, protože to fakt ani po dvaceti plus hodinách nedává žádnej smysl:
    ... stojím v galaxii na kameni, vybuchne planeta. Střih. Random týpek co vůbec nevím kdo je, jen že má asi stejnej meč co já, se pět minut plazí z nějakýho bojiště, najednou se tam objeví obrovská koule, z ní tryskají nějaký svíticí tečky a já kolem něj průhlednej projdu a významně se na něj podívám.. pak klasický scény se maj ostatní, jen tam lítaj ty tečky.. titulky a the end.
    LOPIK
    LOPIK --- ---
    Final Fantasy 7 - Remake - 1. část / PS4-PS5 / 25? hodin / #dohrano

    Úpřímně nevím - mám rád JRPG a mám rád Final Fantasy, ale z tohodle mám smíšený pocity..

    Hru jsem hrál z pluska - začal jsem s verzí pro PS4, v půlce jsem si všimnul, že dali v plusku i PS5 - saves jdou přenýst, zas až takovej rozdíl jsem nezpozoroval, lepší loading a 60 fps na pětce OK. Grafika je pěkná, celkem mně bavil i ten soubojovej systém, co dost lidí asi nedalo (udělali z toho akční hru, kde rozdáváte pokyny pro kouzla a ability ostatním postavám, když na to mají akční body). To levelování a výbava je takový klasicky zmatená jako u FF vždycky, ale dá se to.

    Jak jsem psal - mám rád FF, líbí se mi ten svět, dokonce i tu původní sedmičku jsem jednou rozehrál, ale u tohodle jsem to fakt moc nedával. Ta hra je neskutečně, ale opravdu neskutečně natáhlej tutorial z původní hry - tzn. opravdu kvanta hodin stráví člověk na to, že kouká, jak postavička někam pomalu jde nebo něco podlejzá, případně řeší nějaký nesouvisející blbosti s ničím, navíc to celý ani nedává smysl. Jsou tam nějaký asi důležitý postavy, který vůbec netuším kdo a proč tam jsou, pořád odkazujou na minulost hlavní postavy, o který ale nevím vůbec nic, do toho Sephiroth, co je asi ultradůležitej - zase - nevím vůbec co to je za typa..

    Příklad - odněkud někam deset minut jdu, najednou začne vibrovat ovladač, všechno pošedne, začne hrát dramatická hudba - objeví se nějakej panák, hodí černým peřím a postavička se probudí, že se asi něco fakt stalo.. Já ale fakt netuším o co jako šlo - a takhle je to celou hru, nikdo se neobtěžuje něco vysvětlit, ani těm dalším třem postavám, co jdou se mnou. To samý finále.. galaktický katastrofy a já jen čumím a nevím co jako - ani nevím jestli to má být halucinace nebo co jako..

    I tak celkem dobrý, ale za peníze by to bylo drahý, na pokračování se celkem těším, ale až to bude zase v Plusku..
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    Chernobylite / 15 hodin / #dohrano

    Jako výlet do Pripjati a čekárna na Stalkera 2 dostačující, i když mi začaly série Stalker nebo Metro o to víc chybět. Styl vyprávění, kdy vám postavy vykecaj díru do hlavy, sedí víc na adventuru, ze který se na poslední chvíli stalo akční RPG.

    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    Dead Island: Definitive Edition / SteamDeck / 35 hodin / #dohrano

    Mno... Když jsem nedávno dohrál RDR: Undead Nightmare, tak se mi to kosení zombíků nějak zalíbilo a zkoumal jsem, kde bych se mohl trochu vybít při čekání na Phantom Liberty. Vzpomněl jsem si na docela zajímavý gameplaye nedávno vyšlýho Dead Island 2 a uvědomil si, že jsem vlastně ještě vůbec nehrál jedničku (ano, vím, že to nakonec dodělalo jiný studio). Na Steamu se zrovna dala pořídit Definitive Collection (remasterovaná jednička + Riptide + Retro Revenge) za cenu dvou piv, tak jsem si řekl, že asi není co ztratit. No a nakonec jsem ztratil pětatřicet hodin :-)

    Jako takhle - má to fakt béčkovou produkci, scénář kulhá na obě nohy, questy jsou jeden jako druhý (hlavně ty vedlejší - někam jdi, něco tam seber a vrať se zase zpátky, meh), modely "normálních" NPC jsou často mnohem děsivější než zombies (snad nechtěně, ale kdo ví), auta se řídí strašně dementně a použivání střelných zbraní je spíš za trest... No ale aspoň ten boj na blízko jsem si prvních pár hodin opravdu užíval a bavil se vytvářením různých modovaných drtičů, otrávených řezaček a elektrifikovaných mačet. Jenže pak jsem zjistil, že je to moc dlouhé.

    Mapa prvního aktu (turistický resort) mi přišla opravdu super. V druhém aktu se ale dění přesunulo do města a to mě moc neuchvátilo, hlavně ne šarvátky s přeživšími lidskými hyenami. Těšil jsem se na džungli ve třetím aktu, ale ta mě vyloženě zklamala - ono vytvořit koridory v takovém krásném prostředí, to je vyloženě škoda :-/ Závěrečný akt ve věznici trošku napravil reputaci, ale tou dobou už mi dávno lezl na nervy level scaling protivníků. Ti jsou totiž trvale nějaké 2-3 levely pod vámi, takže můžete mít schopnosti a zbraně jaké chcete, stejně vám to není nic moc platné.

    Docela se divím, že jsem to nezabalil už někde v polovině, ale jak já se do něčeho pustím... No, takže až mě příště zase něco nebude úplně bavit, pojedu jen hlavní questy a nebudu se zdržovat těma vedlejšíma. Když já jsem chtěl jen vědět, jestli jsou opravdu všechny stejné :-)







    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    Shadow Warrior 3 / 7 hodin / #dohrano

    Lineární arénovka, co zabaví na dvě odpoledne. Na novýho Wanga a jeho hlášky jsem si zvyknul kupodivu rychle, jen bych se obešel bez neustálejch cutscén, který jsou nasekaný i doprostřed kapitol.

    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam