• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    CHEWBACCADohrál jsem ...... (PC,XBOX,PS,NS games) HALL of Game na nástěnce!!!
    NYX #dohrano 2024
    https://static.freedomconnection.cz/nyx-dohrano/

    Vyfoť a sdílej fotku závěrečných titulků/finalbosse/trofeje ze hry, kterou jsi aktuálně dohrál + přidej popisek o jakou hru se jedná a kolik hodin ti cca trvalo dohrání + #dohrano .
    Př. Half Life/10 hodin/#dohrano

    Všichni v diskuzi budeme rádi, když napíšeš i tvoje dojmy z hraní.


    dceřiná diskuze: [Dohrál jsem ..... Akorát, že vůbec! Hall of Loosers není ani na nástěnce (vím, má to být "losers", ale už to nejde změnit)] [Dohrál jsem ..... Akorát, že vůbec! Hall of Losers není ani na nástěnce]
    rozbalit záhlaví
    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    HOWKING
    HOWKING --- ---
    Nevím kam s tím, tak asi tady...

    POHODAVOLE
    POHODAVOLE --- ---
    JUNGLER: já si to popletl s landem 😀

    Díky.
    JUNGLER
    JUNGLER --- ---
    POHODAVOLE: Hele teď na to koukám a je to verze přímo pro color.

    POHODAVOLE
    POHODAVOLE --- ---
    JUNGLER: to je pls nějaká gbc verze nebo se probarvi i ta původní na klasický gb? 😀
    JUNGLER
    JUNGLER --- ---
    Super Mario Bros / Nintendo Gameboy Color / asi milion hodin

    Tak jsme na dovolený v Thajsku a povedlo se mi prosadit na cestu akorát malej Gameboy protože steam deck by byl do batohu moc velkej. Oceán mi se synkem už lezl krkem a tak jsme společnými silami konečně dohráli tuhle legendu. Pro mě je to první Mario, kteryho jsem v životě dohrál takže celkem velikej milník. Poslední level byl fakt očistec 😂
    Tak teď hurá na Donkey Kong Coutry :)

    POHODAVOLE
    POHODAVOLE --- ---
    Rustler / Nintendo Switch / cca 15 hodin / #dohrano

    Hra byla ve sleve asi za cca 75,- tak jsem ji vzal a tesil se, ze se vratim do doby, kdy jsem tlacil GTA2. Libi se mi grafika, kombinace stredoveku s gangsta stylem, muzika a celkove, jak je to cely zvraceny. Blby na tom je, ze je to cely pekelne zabugovany a dle me i spatne navrhli mapu, protoze jsem se akorat furt nekde zasekaval. Ukoly nesly kolikrat dohrat. Jednou se mi stalo, ze jsem mel po restartu mise cernou obrazovku, nekdy se sekly zvuky. Jsem rad, ze to mam za sebou, ale nebudu opakovat. Bylo to utrpeni.
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    Deliver us Mars, PS5, 10h
    PSY_CHAOTIC
    PSY_CHAOTIC --- ---
    TOFI: jo zkoušel jsem to tak před půl rokem cca, tak to možná opravili. Ale teda celkově mě ta hra vůbec nenadchla. To se mi teda líbily všechny ostatní Far Cry hry. Šanci tomu možná někdy dám, až nebude co hrát :D
    TOFI
    TOFI --- ---
    PSY_CHAOTIC: tak asi to nejak opravili protoze i kdyz to ted spustim, a nebo kdyz jsem to hral posledni tyden, tak zadne problemy s nejakym serverem jsem ani jednou nezaznamenal, asi byste tomu meli dat sanci a zkusit to znovu
    PSY_CHAOTIC
    PSY_CHAOTIC --- ---
    TOFI:
    JUNGLER: Já měl stejnej problém a hrál jsem to přes UPlay a z toho důvodu jsem to taky po chvíli smazal a vykašlal se na to. Aneb super, když odřízneš servery pro starší hry, ale necháš tam nutnost online připojení... Takže jsem se poučil a už žádný starší hry od Ubisoftu nekupuju.
    JUNGLER
    JUNGLER --- ---
    TOFI: Já to mám na Steamu ale i tak se mi to zapíná přes uplay tak nevím :/

    Každopádně ubisoft support je tak skvelej, že hezky poděkoval za upozornění ale přesto se na to vyserou protože přeci jejich firemní moto je - naser si uživateli
    Viz : https://steamcommunity.com/app/233270/discussions/1/5362100320212441274/
    DAVESADE
    DAVESADE --- ---
    God of War: Ascension (2013) / PS3 / cca 10 hodin / #dohrano
    Jak tady nedavno psal DEEFHA, tak i ja jsem si uvedomil, ze z klasicke serie jsem nehral Ascension. Takze jsem na to vlitnul a za par veceru bylo hotovo. Bylo to krasne opulentni a ukazuje to, kam se Santa Monica posunula od prvniho dilu a take je videt naznak smerem ke praci s kamerou v God of War na PS4.

    Hra mi rovnez prisla nejvice pristupna, dokonce ani Trials of Archimedes (po poslednim patchi samozrejme) mi neprisly nijak prehnane tezke, finalni boss a celkove zakonceni mi prislo relativne slabe. Uzil jsem si to, ale neumim si uplne predstavit, ze bych to ukazoval znamym - na rozdil od predchozich tri dilu, ktere mi prijdou prece jen zajimavejsi ve svem kontextu.

    Jsem moc rad ale, ze zustal zachovany patern "co SONY konzole, to dva dily GoW", vyslovene trumfnout GoW3 by bylo obtizne a tady se jim urcite povedlo udelat sobestacnou hru, to zase ano. Asi bych si i poridil originalky, kdyz tam uz mam vsechny ostatni dily v policce :).
    TOFI
    TOFI --- ---
    JUNGLER: too je zvlastni, ja to hral na PC Uplay a zadnych problemu jsem se servrem nemel, kazdopadne pokracuji dal v serii a na Epicu jsem koupil Far Cry 4 za 150kc v akci
    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    AZRAEL: Přesně tak! Lovit ty alternativní konce by mě ani nenapadlo. Nicméně u těch předchozích her moje úmysly opravdu hatily QTE nedomyšlenosti, takže jsem si určitá místa musel párkrát zopakovat, než dopadla podle mých představ. Třeba Heavy Rain: já jsem se z toho auta pod vodou samozřejmě chtěl dostat i s mou spolucestující. Ale než jsem přišel na to jak přesně, tak jsem omylem vyplaval na hladinu sám :-/ Takže znovu...

    V nějakém "Making of" dokumentu jsem slyšel, že se Quantic Dream u všech svých her snaží dělat ovládání co nejvíc přístupné i nehráčům (čestnou výjimkou bude asi Omikron, protože ten má ovládání opravdu neuvěřiteně zhovadilé). A musím teda říct, že v případě Beyond se jim to asi poprvé opravdu povedlo. A to mám jinak myslím docela dost nahráno :-) Ale někdy mi ty kombinace tlačítek a směrů na obrazovce prostě hlava nebrala.
    AZRAEL
    AZRAEL --- ---
    DEEFHA: Dobre si pochopil ako sa maju tieto choices matter hry hrat. A sice na jeden priechod a podla najlepsieho svedomia a vedomia, nie rozpytvavat to nekonecnym hranim dokola a analyzovanim, ktora volba bola len na oko a ktora skutocne nieco aj ovplyvni, to ich spolahlivo zabije. Myslim ze tak to odporucal aj samotny Cage v nejakom interview.
    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    Beyond: Two Souls / PS3 / 10 hodin / #dohrano

    Do třetice všeho interaktivně-filmového :-) Jak jsem teď dohrál Fahrenheit a Heavy Rain a chtěl jsem si dát pauzu od QTE exhibicí Davida Cage... Tak jsem nakonec samozřejmě udělal pravý opak a pustil se do následujícího Beyond. A dobře, že jsem to udělal. Tohle se mi totiž líbilo zatraceně moc! Obvykle si po dohrání nějkého titulu zpětně pročítám recenze a porovnávám je s mými pocity. Udělal jsem to i tentokrát a byl jsem docela překvapený, jak hodně jsem se tentokrát rozešel se všeobecným názorem. Nevadilo mi totiž prakticky nic z toho, co se Beyond vytýká.

    Nelineární vyprávění? Klidně - a vůbec mě netrápí, že když jako první vidí člověk závěrečnou kapitolu a v ní hlavní postavu živou a zdravou, tak pak při dalším hraní nemá důvod mít o ni strach a snažit se, aby se jí nic nestalo (protože konce už se vlastně dočkala). Takhle to vůbec neberu, protože Beyond není hra, ale film a v něm platí jiná pravidla. (Btw PS4 verze, která vyšla dva roky po PS3, nabízí i alternativní možnost hrát kapitoly chronologicky. Zážitek bych si tím ale rozhodně nechtěl kazit.)

    Spousta kapitol, které nedávají moc smysl a nebo k příběhu vlastně nic nepřidávají? Zase nesouhlasím, protože ve filmu je důležitý každý záběr, každý dialog, každá část příběhu, který se vypráví. A tenhle styl, kdy se kousek po kousku odkrývá a skládá dohromady minulost i budoucnost, mi opravdu hodně sedl (a mám ho rád i v knihách, dělá to takhle třeba King).

    Chybející obličejová mimika jinak precizně vymodelovaných postav? V tomhle směru jsem celkem skromný, nevadilo mi to ani ve Fahrenheitu (kde to bylo nesrovnatelně horší). Navíc když si vezmu, že to není předrenderované, ale v realtime na PS3 hardware... Všechny hlavní postavy na mě dělaly ten nejlepší dojem, no a na ty vedlejší jsem se zas tak často ani dlouho nedíval.

    Předvídatelná zápletka i konec? Nebylo to tak hrozné. Ano, příběh je sice plný všech možných klišé a něco by určitě mohlo být vymyšleno lépe. Ale zase - když si vezmu, že hra má čtyřiadvacet (!) různých konců, v průběhu se může stát opravdu hodně zásadních věcí a na to všechno musí příběh i zápletka reagovat... Smekám před tvůrci a nemám problém věřit tomu, že scénář měl 2000 stran.

    Byl jsem prostě extrémně spokojený a celé mě to dost dostalo. Vyrobil jsem si takový příběh a konec, o kterém jsem byl přesvědčený, že dává nějaký smysl (nepříjemně obtížné QTE mi tentokrát konečně neházelo klacky pod nohy, protože je opravdu velmi decentní). Ano, hlavní postava skutečně může zemřít až na úplném konci. Ale stejně jsem s ní po celou dobu soucítil a snažil se, aby všechno dopadlo co možná nejlépe.

    Nesnáším, když se někomu děje nezasloužená nespravedlnost, takže když jsem měl možnost, snažil jsem se oplácet stejnou mincí. Držel jsem mnou nastavenou linii a snažil se dělat rozhodnutí, která by měla návaznost jedno na druhé (ačkoli hra vás k tomu nijak nenutí). Přesto jsem se neustále propadal do větší a větší beznaděje a zoufalost na samém konci byla skutečně bezbřehá. Ale asi to tak mělo být.

    Po skončení jsem měl podobný pocit, jako když jsem dočetl To (když už jsem jednou zmiňoval Kinga). Bylo mi strašně líto všeho, co se stalo, ale bylo mi jasné, že to nemohlo dopadnout lépe. A strašně moc jsem se chtěl do příběhu zase vrátit a udělat to nějak jinak. Ale neudělal jsem to a neudělám, protože bych si zkazil ten jeden jediný konec, který jsem prožil.

    Takže za mě tentokrát veliká, ale opravdu veliká spokojenost. Teď už mě čeká jen Detroit: Become Human a to je prý ze všech děl Quantic Dream nejlepší. Tak uvidíme, uvidíme...





    JUNGLER
    JUNGLER --- ---
    TOFI: Taky jsem to chtěl znovu dát. Nepřenesl jsem se ale přes náhodné třeba minutové snahy připojit se na dávno vypnuté servery skoro u každého druhého vstoupení do menu. To mě velmi rychle tak nasralo, že jsem to musel vypnout.
    TOFI
    TOFI --- ---
    Far Cry 3 - Blood Dragon - #dohrano / PC, Uplay / 9h
    Skvela, blazniva odreagovaci strilecka
    PSY_CHAOTIC
    PSY_CHAOTIC --- ---
    The Alien Cube/5 hodin/#dohrano
    Občas dám šanci nějaký neznámý hře a vývojáři. Často mě to zklame a sem tam něco hodně příjemně překvapí. Takto jsem dal před časem šanci hře The Land of Pain. Je to hororová hra, spíš walking simulator, ale taková zmatečná, divný ovládání, frustrace...po pár hodinách jsem to vzdal a zařadil hru do první větší skupiny. Po čase jsem narazil na The Alien Cube od stejnýho vývojáře. Hra byla za pár eur, tak i přes první zkušenost jsem to risknul a přidal si jí do knihovny. A musim říct, že nelituju! :) Je to opět hororovej walking simulator, ale sem tam to chce i nějakou aktivitu a nabere to větší tempo. Narozdíl od první hry tato má fakt dobrou atmosféru, docela odsejpá, a musim říct, jako někdo, kdo má rád Lovecraftovu tvorbu, tak toto dílko patří mezi ty povedenější, chvílema navodí správnou atmosféru a ta v poslední části hry hravě předčí mnohý známější víceáčkový hororový hry. Většinou jsem po dohrání další hry, která má v popisu Lovecrafta, zklamanej, další prázdný reklamní kecy, ale tady jsem byl konečně potěšen :)


    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    NARKOTIX: pro mě je Far Cry 2 vrchol série. Tvůrci tematizovali hráče, žoldnéře, jako zdroj neštěstí africké zemičky. Nebyli tam žádní good guys, kterým se dala předat správa území. Mapa na kolenou. Neustálý pocit nebezpečí ve světě warlordů. Hledání Kurta, malarické delírium. Dokonce jsem to popisoval néjakýmu chlapíku od ubisoft, ale tehdy dělali FC3 ale všechno co jsem popisoval, bral jako nezábavné;-)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam