• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    CHEWBACCADohrál jsem ...... (PC,XBOX,PS,NS games) HALL of Game na nástěnce!!!
    NYX #dohrano 2024
    https://static.freedomconnection.cz/nyx-dohrano/

    Vyfoť a sdílej fotku závěrečných titulků/finalbosse/trofeje ze hry, kterou jsi aktuálně dohrál + přidej popisek o jakou hru se jedná a kolik hodin ti cca trvalo dohrání + #dohrano .
    Př. Half Life/10 hodin/#dohrano

    Všichni v diskuzi budeme rádi, když napíšeš i tvoje dojmy z hraní.


    dceřiná diskuze: [Dohrál jsem ..... Akorát, že vůbec! Hall of Loosers není ani na nástěnce (vím, má to být "losers", ale už to nejde změnit)] [Dohrál jsem ..... Akorát, že vůbec! Hall of Losers není ani na nástěnce]
    rozbalit záhlaví
    GEE
    GEE --- ---
    NAGASAWA: Neboj, minimálně mě jsi inspiroval a na Steamdecku už mám nainstalováno :-) Na PS3 jsem to kdysi odložil, ale cestovní formát bude snad fajn.

    Zařazeno hned za Tales of Arise.
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    PRAASHEK: Hehe chápu. Prdel je, že se dá naprostá většina z nich pohodlně dohrát na 1-5 tahů. Některý max na 8 díky scénáři.
    GEE
    GEE --- ---
    Coffee Talk Episode 2: Hibiscus & Butterfly/Steamdeck/9 hodin/ #dohrano
    První díl jsem kdysi dohrál na Switchi a rozhodně patří mezi moje nejoblíbenější cosy vizuální novely. Klidně se smějte, ale já si rád znovu počtu o sympatickejch postavách a u toho se budu snažit pochopit, jaký kafe nebo čaj by si dali. Nic víc v tom není - prostě jen relax.

    Lucas a Riona do původní sestavy dobře zapadají a funguje to pořád skvěle

    PRAASHEK
    PRAASHEK --- ---
    //ale i tak to je jedna z nej her, co jsem hrál :) kdyby odebrali tuhle část konceptu, tak je to pro mě dokonalé
    PRAASHEK
    PRAASHEK --- ---
    NAGASAWA: už nevím, kam až jsem se dostal, ale ten koncept, kdy se naprostá většina misí musela dokončit na určený limit tahů byla jediná věc, co mě tam srala. Takže jsem to zabalil pár misí před koncem. Má to 18 kapitol, tuším v šestnácté nebo tak jsem se nasral :)
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    DAVESADE: jj na par mistech to muze byt naraz do zdi a nejspis i tusim, kde jsi to mohl zabalit pokud to hrajes poprve, ale prave diky te ctyrce jsem byl vycepovanej ohledne pouzivani rozkazů pro specificky buffy a hledani ruznych gimmicků, tak to bylo v pohode.
    DAVESADE
    DAVESADE --- ---
    NAGASAWA: Mne se Valkyria VAZNE DESNE LIBILA, ale od urcite mise stoupla obtiznost a proste jsem to nedaval. Pritom by to mela bejt hra pro mne. Hral jsem to na PSP tehdy jeste.
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    BEREGOND: Čtyřka byla skvělá. Navíc v ní bylo DLC ve krerém přišla na návštěvu právě 7. četa z jedničky, tak mě celou tu dobu zajímalo, jak se věci měly a to byl hlavní důvod proč jsem tu jedničku zpětně rozjel.
    BEREGOND
    BEREGOND --- ---
    NAGASAWA: Pred lety jsem rozehral ctyrku, a dost si to uzival. Asi se k ni nekdy zase vratim.
    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    NAGASAWA: Ale já to zkoušel :⁠-⁠)
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    DEEFHA: Chyba!
    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    NAGASAWA: Noice! Díky za obsáhlý report. Další série, kterou nikdy nebudu hrát :⁠-⁠D
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    NAGASAWA:

    10 things that will make you love the Valkyria Chronicles series
    https://youtu.be/yzkeU8jK7ws?si=uCM3KmD8QyTsnhgH
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    Valkyria Chronicles Remastered / PS5 / 93 hodin / #dohrano

    Se sérií Valkyria Chronicles jsem se potkal před dvěma lety u její čtvrté epizody a tehdy mě naprosto uhranula díky tomu jak kombinovala anime výtvarný styl s JRPG, grafickou novelou, hardcore strategií, nečekaně hlubokým rozborem válečných traumat v kombinaci s fantasy a naprosto bizarním smyslem pro humor, který tenhle poměrně origininální kousek prokládal - ostatně jsem tu o něm v roce 2022 psal. Onehdá se mi po tom všem trochu zastesklo a řekl jsem si, že je čas doplnit si trochu vzdělání ohledně událostí ve fiktivní Evropě třicátých let na sklonku války s východním impériem a pustil jsem se do jedničky. Nebyl jsem si úplně jistej tím, jestli mě v podstatě úplně stejnej koncept jenom s jinou četou bude bavit, ale to byly zbytečný obavy.

    Jednička Valkyrie byla zas a znovu skvělá a co víc, tak šla v druhoválečném konceptu ještě víc do hloubky. Strategická tahová část mě tím svým návykovým konceptem zase strhla i když byla trochu lehčí než čtyřka, tak jsem se párkrát dokázal pěkně nasrat - samozřejmě na sebe, protože stačí jedna chyba v úsudku a hra vás zatraceně vytrestá sledováním, jak vám umírají kluci a holky v četě, což je poměrně drastickej virtuální zážitek, protože vám hra postupně buduje ke všem postavám poměrně promyšleně vztah a to nemluvím o hlavních postavách, ale o obyčejných vojandách a vojácích, které vám do čety přidělují.

    Síla téhle série je v tom, že postavy nejsou černobílé, takže máte v jednotce nenávist, nevraživost a rasismus, kdy se tohle všechno střídá s klasicky japonským bizárem, takže v jedné misi řešíte masakry civilistů, osvobozujete koncentrační tábor, případně hlídáte uprchlické stanové městečko a následně řešíte vašeho maskota v podobě okřídleného prasete, anebo si vyrazíte s celou četou odfrknout na pláž - samozřejmě v bikinách - to prostě nesmí v jrpg chybět. Pokud bych to měl zjednodušit, tak si celou dobu díky té vší míře bizáru, infantility a militarismu připadáte cca takhle:



    Poučenej čtyřkou jsem ale předem věděl, že základními misemi proletím relativně v pohodě, ale ta pravá sranda začne až díky honu na platinu, kdy s tím autoři počítali a po dohrání vám připravili zase spoustu srandy na splnění s nutností dohrát všechny mise, skirmishe a příběhy členů jednotky na hodnocení A s tím, že vám nesmi nikdo zemřít. Díky tomu se celá hra zvrhne v naprosto skvělý taktický a strategický masakr, který se jen tak nevidí. V tom ohledu mě trochu mrzí, jak je tahle série minimálně na západě mimo radar a že ji Sega nezkouší do budoucna víc vytěžit, protože by si to zasloužila a v pohodě by mohla zaparkovat mezi vlajkové lodě jak Segy, tak Sony. Samozřejmě ale chápu, že tohle kondenzované šílenství spousta lidí bez zkušenosti s japonskou produkcí prostě nezkousne. Btw k dispozici je i česky otitulkovaná anime série, která je sice fajn, ale kvalit hry nedosahuje, protože se i přes kopírování dějové linky hry vyhýbá některým drastickým momentům a postavy nejsou tak dobře napsané, jako ve hře.

    CIVETTA
    CIVETTA --- ---
    WitchSpring 3 Re:fine/15 hodin/#dohrano

    Nintendo Switch. Moc pěkné RPG s tahovým soubojem, příběh komplexní, čupr japonský dabing. Fajn hra :)

    CIVETTA
    CIVETTA --- ---
    Time on Frog island/3 hodiny/#dohrano

    Nintendo Switch. Příjemná Indie věc bez jediného textu, není třeba. Dá se dohrát i rychleji, ale jeden quest mi nějak nešel dohrát, tak jsem rozehrála znovu

    CIVETTA
    CIVETTA --- ---
    My time at Sandrock/125 hodin/#dohrano

    Nintendo Switch. Za mě mega komplexní simulátor RPG se vším možným. Kdo hrál Portii, tak přesně ví co čeho jde. Příběh dlouhý, se zvraty. Hafo věcí na sbírání, craftění, mega moc úkolů a věcí, které vývojáři posunuli o krok kupředu.

    ENDER
    ENDER --- ---
    Elden Ring/80 hodin/#dohrano

    Dohrano bez summonu, vim, ze realnej konec je Elden Beast, ale Malenia byl pro me bez summon ash trosku svatej gral a dluzil jsem ji to od prvniho pruchodu, kdy jsem ji prakticky uspamoval s mimicem. Jen nevim, jestli bych to dokazal znovu.

    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    SUCZKER: Jj, mám staženo a chystám se na něj. Stejně jsem to udělal když jsem hrál Tomb Raidera - mrknul jsem na tva filmy s Angelinou Jolie a i na ten třetí, rebootovanej. Jeden teda horší než druhej :-), ale jako guilty pleasure to bylo dobrý.
    SUCZKER
    SUCZKER --- ---
    BOBESH: jinak k Uncharted musím ještě dodat, že mě bavil nakonec docela bavil i ten film z minulého či předminulého léta, jestli vám doposud unikal, zkuste, rozjezd je takovej rozpačitej, ale finále je naprosto epické přesně ve stylu Uncharted :)
    ELHO_CID
    ELHO_CID --- ---
    SUCZKER: Nekdy to nevadi. Treba u walking simulatoru je to asi v pohode, u akcni hry, kde se vali hordy nepratel pod hlavne meho rotacniho kanonu se koridor taky prezije.
    Ale stve me to u her, kde protagonista predvadi gymnastiku na olympijske urovni, splha po zdech jako gekon a pak prijde k hranolu dvacet na dvacet, kde jakoze konci koridor, a odmita ho prelezt. V tom s tebou naprosto souhlasim.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam