• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    CHEWBACCADohrál jsem ...... (PC,XBOX,PS,NS games) HALL of Game na nástěnce!!!
    NYX #dohrano 2024
    https://static.freedomconnection.cz/nyx-dohrano/

    Vyfoť a sdílej fotku závěrečných titulků/finalbosse/trofeje ze hry, kterou jsi aktuálně dohrál + přidej popisek o jakou hru se jedná a kolik hodin ti cca trvalo dohrání + #dohrano .
    Př. Half Life/10 hodin/#dohrano

    Všichni v diskuzi budeme rádi, když napíšeš i tvoje dojmy z hraní.


    dceřiná diskuze: [Dohrál jsem ..... Akorát, že vůbec! Hall of Loosers není ani na nástěnce (vím, má to být "losers", ale už to nejde změnit)] [Dohrál jsem ..... Akorát, že vůbec! Hall of Losers není ani na nástěnce]
    rozbalit záhlaví
    CLAVEN
    CLAVEN --- ---
    ZOMBO: za Impossible Climb klobúčik dole, ja som v Lost Crown urobil inak prakticky všetko, ale pri tomto som sa zasmial a išiel som ďalej.
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    Prince of Persia The Lost Crown / PC / 39 hodin / #dohrano

    Nemám za sebou tolik metroidvanií (naposled GRIME), ale můžu s klidem říct, že neznám těžší platforming, než je tady. Vyčerpávající skákačka, schovaná za nenápadným sidequestem, mě málem zlomila a jen prohloubila moji PTSD z instakillujících ostnů v Ori. Až na tenhle trn v oku i patě jsou ostatní lokace působivý natolik, že jsem se do nich po odemčení schopností rád vracel.

    BOBESH
    BOBESH --- ---
    CLAVEN: jedna z mala her, co sem dohral! :)
    CLAVEN
    CLAVEN --- ---
    ERRTU: doteraz považujem za jednu z najväčších krívd herného biznisu, že WB zarezalo už hotové DLC a ďalšiu budúcnosť tejto fantastickej hry, pretože nejakí vykoksovaní zmrdi v oblekoch usúdili, že čiara nešla dostatočne strmo hore.
    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    ERRTU: Výborný! Jak hra, tak tvoje "shrnutí" :⁠-⁠) Taky jsem si to před pár lety ohromně užil, přesně hra podle mýho gusta.
    ERRTU
    ERRTU --- ---
    Mad Max / PC / 69 hodin / #dohrano

    z kategorie "resty", před několika lety jsem to v nějaké slevě pořídil, dal tomu pár večeru, nechal se rozptýlit něčím jiným a odinstaloval když jsem potřeboval místo.
    teď jsem na tuto hru narazil v referenci a dal jí druhou šanci. a musím říct, že i když si budu tradičně remcat, tak dávám seal of dohrál-jsem-do-titulků. a kus za. a připadám si jako když jsem na střední škole při změně tříd našel v lavici zapomenutou knihu, zkusmo otevřel... a za půl hodiny mě se smíchem vyváděli studenti z jiné třídy protože jsem se začetl nejen tak že jsem si nevšiml že spolužáci šli do jine učebny, já si ani nevšiml že do třídy přisli uplně jiný studenti a začala další hodina :D pro úplnost dodám že ta kniha byla Kulhánkova Cesta krve.

    težko uvěřit, že tahle hra vyšla před deseti lety v rámci exhumace Maxova universa filmem Zběsilá cesta, který já pokládám za ukázku toho jak oživovat serie, bomba a nadšení. jediný problém, který s touto inkarnací universa mám, je fakt, že Max žil prokazatelně minimalně za když už ne před začátkem úpadku. v úplně prvním filmu s Gibsenem mu je cca dvacet tři. ale tenhle svět vypadá minimálně sto let po apokalypse, včetně kmenů, pověr a legend, prostě mi přijde na tu dobu přiliš orezlý a rozpadlý. a Max na padesátníka moc nevypadá...
    příběh je klasika, Max něco má, někam přijede, někdo ho přizabije a o všechno okrade, někdo ho zachraní, Max pozevluje po scéně a končí v lepším případě sám jen v o trochu horším stavu než začal, nebo v častějším, ponechán s holou prdelí napospas pouštnímu slunci. v tomto drží hra basu s filmem. takže: Immortan Joe měl krom Rictuse Erectuse (Ricta Erecta?) ještě druhého podobně jebnutého synka jménem Scabrous Scrotus (doslova Strupatý Šourek, Joe byl táta k pohledání). ten jest guvernérem v Gas Townu kam byl vyslán sjednat pořádek a to v tomto světě znamená lapit, obrat, a zabít/zmrzačit/zotročit vše živé i mrtvé, nehodící se škrtněte podle toho jak moc jste dnes vstali prdelí napřed. a Scrotus vstáva zásadně hned třema prdelema naráz, protože na začatku celé hry je to on kdo vás okrade o vše, za což se mu okamžitě revanšujete zaražením motorové pily do mozku a promptním odchodem ze scený držkou do písku pouště. zachrání vás pokřivený šílený mechanik Chumbucket, který ve vás vídí světce a mesiáše své podivné ale zábavne víry v motor, spalovaní a válce a jehož předurčením je vytvořit automobilový Magnum Opus a jehož oslavné nábožensky laděné hlášky jsou prostě boží! následuje náhodné setkání s ženou a její dcerou která zažehne naději Maxe na novou rodinu, navazuje zjištění, že ambulatní lobotomie se úplně nepovedla a končí to tradičně celé v prdeli, tak jak to má Max nejraději. ten pak opouští scénu tradičně sám, stěží s tím s čím do kraje dorazil.

    tahle hra je důkazem, že jde čerpat, instpirovat se až možná i bezostyšně kopírovat, až krást a přesto vytvořit unikátní zážitek. totiž, nebudeme si lhát, tohle je pouštní verze Middle Earth:Shadow of Mordor, která vyšla pouhý rok před ní. jen místo geniálního systému nemesis (který, och běda, již nikdy neuvidíme, protože licenci má zrušené studio Monolith) máme auto a zpřátelené základny, místo Ratbaga nám asistuje zmíněny mechanik Chumbucketna. na mapě rozdělené na tři hlavní, gas town a jednu poušt pod níž je letište, budeme snižovat vliv Scrotuse ničením základen, totemů, sniperů a konvojů, odminovávat, sbírat informace, historické fotky, šrot, karoserie pro auto a prostě celou tu klasiku openworldu, zdroje jsou. na každé ze čtyř obydlených map je zároveň spojenecká základna nějake vice či méně šílené frakce. mapa samotná je super, členitá ale přehledná, každé území ma určitou barvu a nádech a podle prostředí i typ budov. začínající Jeet territory, vyschlý přístav, je plažově bíložluty, Gutgash je oranžový jak ze Zběsilé cesty, rozpadlé benzínky na vás doslova ječí "Faaalooouuut!", okolí Gas Townu je Spolana Mordorovice jako hovado, věčný příkrov kouře chrleného rafinerii, jedna velká skládka a jezera ropného kalu. to všechno je uchvatně nasvícene, zahalené do mračen kouře a prachu a ujíždět (marně) poprvé před pouštní bouří je úžasný zážitek. težko uvěřit že je to fakt deset let stará hra, ukázková práce. a ty exploze a plameny a ve vzduchu se točící vrak a kusy pancířu rozletávající se do okolí... prostě och uch ach. až podezřele často jsem to při jízdě někam narval protože vy jste se zase kochal pane doktore. tolik screenshotů jsem neudělal od ghost of tsushima.
    místo levelování armády skřetů zde budeme vylepšovat hned několik věci naráz. základem všeho je auto. lepší v6 a posléze v8 motory, výfuky, lepší pneu, na ně grindovací kotouče, armor, vrhač harpun na řetězu kterým lze loupat nepřatelský armor i ikonická boom-stick kopí. na naší Black-on-Black lze dát šest různých karoseríí, ruzné barvy a polepy. možností customizace je spousta. všechna jsou krásně vidět na autě a i poznat na změně jízdy. zárověn platí že lepší je težší takže i balancujete a odpustíte si nejlepší přední nárazník, protože vám srazí akceleraci na půlku než si odemknete a vylepšíte v8.
    budeme levelovat Maxovo vybavení, lepší boxery, lepší bundu, nove xichty, skilly odemikající komba. Max je navíc neustále krásně pomláceny a odřeny a zakrvácený podle toho čím zrovna prolezl. také budeme u duchovního vůdce levelovat Maxe jako člověka. kolik má zdraví, kolik nalootí scrapu, kolik ušetří paliva při jízdě apod. a budeme levelovat i tři spřátelené strongholdy. ty dávají zásadní pomocné ruce pro danou oblast, při návštěvě strongholdu vám dotankují a doplní zrdaví a náboje, pomůžou odhalit všechny lokality v oblasti, nebo budou automaticky sbírat scrat z vámi rozmlácenách protivníku místo vás automaticky. samé užitečné a vliv majíci věci, žádný hluchý upgrade jako +5% k výkonu stěračů. spousta vylepšení je navíc zamčená buď nalezením na mapě nebo určitou věcí, např snížením vlivu Scrotuse v oblasti na nulu, zabráním konkretního místa, splněním vedlejšího questu, což vás nutí prozkoumávat a sbírat a hledat. a to je v tomhle světě opravdu radost. krom pár míst mám mapu vyzobanou do mrtě.
    pocit z jízdy a vliv vylepšení jsou super, což je nezbytné protože v autě budete trávit valnou část hry. a to nejen v rámci přesouvání, likvidace konvojů je jedna z nejzábavnějších aktivit ve hře. na cestách budeme narážet na náhodné útoky Buzzardů i Srotových příznivců, znovu zmíním likvidaci konvojů. opěšalí pak budeme procházet ruiny, sklepy, kanály, zasypané odbavovací haly letiště, budeme se prát a rvát, střílet z brokovnice, dorážet nožem. co se boje týče, tady se spíš než z Shadow of War čerpalo z Batman Arkham atd série. většinou stojíte v kruhu nepřátel a snažíte se nediskriminačně distribuovat rány na všechny strany. pomáhat vám budou úskoky, kryt a kontra a dokonalý kryt. postupně se vám nabije rage který po omezený čas udělá z Maxe nezastavitelné zběsilé hovado. budeme obsazovat nepřatelské strongholdy a bojovat s jejich bosy. strongholdy, tam se opět počerpalo, Fallout a supermutantí architektura, to tam na vás doslova vříská. a proč ne, sedí to do toho světa jak okovaná bota Buzzardské prdele. tohle je prostě vybalancovaná nádhera se kterou si dal někdo fest práci a jedna z mála her která filmu naprosto suveréně sekunduje a děla mu samou čest a žadnou ostudu. ano, i ikonickou scénu na "dva muži vejdou, jeden vyjde" se dostane.

    a budu si remcat! husná pistáciová zelená! trochu ostudy se přeci jen našlo...
    ano, dobře, ve hře je pár bugů. vetšina vtipných. random event, člověk nebo skupina jde pomalu pouští, má nad sebou ikonku kapky, to znamená že z polní flašky, ze které doplňujete zdraví a kterou si sami dočerpáváte na náhodných mistech na mapě nebo v strongholdu, můžete dát chodící sušené šunce napít. odměnou je odhalení místa na mapě, info o nepřátelkém strongholdu, prostě intel. nojo, jenže když stojíte moc blizko u té osoby, tak ona se po animaci rozejde dřív než skončí zatmívačka, engin zpanikaří a vystřelí vás dvacet metrů do vzduchu! dál třeba pes sveřepě detekuje i minu která vás už jednou zabila a tudíž tam fyzicky není. nezájem, já si tu svini pamatuju, haf haf haf!!! a v The Heighs kus za Jaw je dvěstě metrů dálnice na které mi fps droplo vždy na půlku, ať jsem stál osamělý na míste nebo jel obklopen desítkou kouřících a prášících nepřátel. a dvakrát se mi stalo že jsem loadoval protože jak moje auto tak moje postava, nevím ja to popsat jinak, zatáhla ručku a skákala po půl metrech. a sorryjako, jedna oblast která je ale skoro třetina mapy je jen poušt a kousek letište, buď došel dech nebo si regulerně šetřili místo pro dlc které nikdy nepřislo.

    ale největší průser, křivda a pokurvenost je toto: tahle hra pochází ze začatku dob kdy SE KURVA PROHLÁSILO ŽE HRA JE DOPÍČE SLUŽBA!!!@#!$!@#
    takže nevím kolik contentu jsem prošvihl díky tomu že WB Play a Download, stejně jako možnost dát si fight s jiným hráčem je WAAARRRRGGG nedostupná! sralo mě to pokaždý když jsem vlezl do menu!
    tohle je jeden z mála případů kdy doufám v retroaktivní spravedlnost, že se odhlasují příslušné zákony a všichni manageři kteří tenhle shit ve hrách prosazovali, budou veřejně popravováni na náměstích!

    sumasumárum: ale ten závěrečný rant nemůže nijak umenšit skutečnost, že jsem si tuhle jizdu MadMaxovskou Austrálii nesmírně užil. asi je i dobře že to hraju až po deseti letech kdy to na trochu smutnější ultra nastavení dává i moje 3060rtx. a Maxovské universum si naprosto zasloužilo tuhle pecku. málokterému filmu sekunduje jeho hra takhle kvalitně, promakaně, neschovavá se za licenci ale chce udělat fortelnou práci. takhle se to dělá. takhle to má vypadat.

    Praise be!!

    DAVESADE
    DAVESADE --- ---
    MBR: Zacni prvnim dilem!
    MBR
    MBR --- ---
    DAVESADE: to vypada paradne. vubec jsem neznal do ted. uz googlim emulator :)
    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    DAVESADE: A já se ti ani nedivím :⁠-⁠D
    DAVESADE
    DAVESADE --- ---
    DEEFHA: Moc se omlouvam, ale palecek nahoru ti za tohle proste NEMUZU DAT! :)
    DAVESADE
    DAVESADE --- ---
    Sin and Punishment: Star Successor / Wii / 10 hodin / #dohrano

    Pred par lety jsem uspesne dotahl do konce prvni dil, cili nezbylo nic jineho, nez dorazit do konce i dil druhy. Ten jsem pritom rozehral chvli po vydani v roce 2010, ale nedotahl jsem ho od te doby do konce. Hra obsahuje totiz nektere neskutecne frustrujici a desive pasaze, ktere mne po dohrani vzdy donutily hru na chvili odlozit a znate to - z denni pauzy se stala tydenni a posleze "na neurcito". Ale vzdycky, kdyz jsem si k ni sednul, strasne mne hra chytla a bavila a zpetnou optikou vzato se divim, jak mi hra mohla tehdy pripadat jakkoliv narocna- no taky jsem mezitim dohral nekolik her tohoto zanru a uz mi to asi tak neprislo. Hlavni motivaci je ale samozrejme megapraskova grafika s unikatnimi bossy, naprosto ujetym pribehem o dvou detech, proti kterym se spikne cely vesmir i se svymi tvurci najednou. Jakoze - proc chtit od her cokoli mensiho? Nezbyva, nez se chopit strelne zbrane s neomezenou munici, verneho meciku a prokosit si cestu ven, kam ani buh nechce pachnout.

    Hra ma jenom 7 levelu, ale jsou radne dlouhe - pocitejme zhruba hodinu na level - no obcas jsem nektere pasaze opakoval. Proti prvnimu dilu je ale tady nekonecno continues, takze se skutecne nejde vymlouvat na to, ze by hru "neslo dohrat". Jako vetsina modernich her od studia Treasure - opak je pravdou. Tuto hru neni mozne nedohrat. A protoze nabizi skutecne pestrou paletu prostredi (v ramci kazdeho levelu se nejmene trikrat vzdy zmeni vizualni tema) a dechberouci design nepratel a jejich paternu a v neposledni rade take uzasnou hudbu - od hry se tech par hodin (byt rozlozenyych v mem pripade do bezmala patnacti let, ehm ehm) nebudete chtit odtrhnout. Je to presne ten typ hry, ktery budete chtit ukazovat navstevam a kochat se jejich svesenymi celistmi, jak obdivuji holomajznu na obrazovce, kterou vy samozrejme bravurne zvladate. Cista radost!

    Na hre vyzdvihuji primocare ovladaci schema - zakladni strelba / mec na tlacitku B, nabijeci strela / zamerovani na tlacitku A a k tomu jeste uskoky s nekolika framy nesmrtelnosti na tlacitku Z. Nic vic. Zbytek obstarate joystickem a zamerovanim Wiimotu, kterym musite zbesile zamerovat. Pravdou ale je, ze hra je stavena primarne na klasicky (Game Cube) ovladac, podobne, jako prvni dil - takze ta zbesilost je spise jen povrchni - ve skutecnosti je to preciznost, ktera vyhrava. Ja si ale teda hru s ukazovatkem Wiimotu uzil vice. Rovnez je zde mozne pridat do hry druheho hrace, ale ten je redukovan jenom na zamerovac a do hry neprinasi nic extra zajimaveho.

    Na zaver bych dodal, ze hra prece jenom neni takovej nasleh, jako prvni dil pro Nintendo 64, ale je to porad naprosto exceletni "desitkova" strilecka - pokud mate radi japonske holomajzny, tohle je zcela bez diskuze naprosta nutnost. Navic jde o posledni puvodni titul tohoto legendarniho studia a i proto zatlacuji slzu a vrele doporucuji si hru kdyz uz ne zahrat, tak zkouknout alespon na Youtube. Je to vazne dobry!

    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    Basic Math (1977) / Atari 2600 @ RetroArch / 1 hodina / #dohrano

    Vždycky, když jedu vlakem navštívit předky na rodnou Vysočinu, tak se snažím o lehký digitální detox. O brain rot nemusím mít starost, protože právě na Vysočině jsou ještě místa, kde je signál tak mizerný, že na displeji smutně svítí EDGE a s tím si dneska nepřečtete ani zprávy, natož abyste mohli sjíždět lolitky na TikToku. No a herní detox jsem pojal taky úsporně - už s sebou netahám Steam Deck v plné polní, ale jen Miyoo Mini :-)

    Pokaždé si na hraní dopředu vyberu nějakou obskurnost, kterou se pak během víkendu snažím dohrát. Minule to byla povedená westernová arkáda Gun.Smoke z roku 1988, tentokrát jsem se rozhodl zabrousit ještě dál do historie. Atari 2600 je konzole, kterou to (aspoň pro mě) vlastně všechno začalo. Některé hry na ní vypadají překvapivě dobře (vzhledem ke skromným technickým možnostem) a jsou relativně zábavné i dnes, jiné hry jsou na tom přesně naopak. No a ano, Basic Math je samozřejmě ten druhý případ :-) Ale to jsem věděl ještě předtím, než jsem ji začal hrát.

    Edukativní hra, navíc jedna z prvních - to mluví samo za sebe. Hra, která má nádherný vizuál obalu, ale ve hře samotné se samozřejmě nic z toho neobjeví (ani by to nebylo technicky možné). Hra, ve které můžete trénovat čtyři základní aritmetické operace, a to ve variantách s jednomístnými a dvoumístnými čísly. To dohromady dává oněch "osm her", které jsou avizované na obalu :-) Nicmémě: "Both contemporary and retrospective reviews were generally unenthused by the game with common criticism being that it had poor quality graphics and was not appealing in terms of gameplay or control."

    A to je pravda, protože nuda je to strašlivá a ovládání opravdu příšerné. Právě díky němu mi dohrání, resp. získání všech retroachievementů (protože hra samotná žádný konec nemá) trvalo celou hodinu, i když by to jinak byla záležitost na pár minut. Malou násobilku ještě ovládám a ani operace s dvoumístnými čísly mi zatím problémy nedělají :-), ale právě díky ovládání jsem několikrát omylem odpověděl špatně a jelo se znovu. Jo a musím taky zmínit naprosto ďábelské barevné podání - každá operace má svoji paletu a některé z nich jsou opravdu jen těžce stravitelné (viz druhý screenshot níže).

    Rouhodně to ale byla zajímavá exkurze do dávných časů a těch šestnáct snadných retrochievos se taky hodilo. Přiznám se, že jsem to dělal hlavně kvůli nim :-D

    Ovšem na příště už mám vybranou takovou záležitost, ze které vám všem spadne čelist. Fakt!

    ELHO_CID
    ELHO_CID --- ---
    Bioshock 2/15h/xbox /#dohrano
    Líbilo se mi to kupodivu víc než jednička. Hackovací minihra byla jednodušená, protože kdo má ve střílečce náladu na puzzly. Příběh o návratu do podmořského města už nebyl tak šokující, ale přišel mi lépe podložený a vysvetlený motivací postav. Možnost nechat sestřičky sbírat Adam a riskovat pro větší zisk mě bavila. Jsem zvědavý na trojku - Infinite.
    Sherlock Holmes : Crimes and Punishments/7h/xbox /#dohrano
    Lepší než ten Cthulhu díl, ale pořád ne tak dobré jako jejich pozdější počin Devils Daughter. Technický stav a úroveň hry bych odpustil, že není dokonalá, zub času, že jo. Ale to, že detektivní část je poněkud děravější už je větší problém. Nejsem až tak velký čtenář detektivek, ale Doylea přečteného mám a Holmes si podle mě zaslouží lepší scénář. Ale dohrál jsem to, konečně v oblasti detektivních her moc velká konkurence není,takže to má místo žebříku svého žánru.

    V__M
    V__M --- ---
    Stellar Blade / PS5 / 36 hodin / #dohrano

    Tahle hra mě během svého uvedení nějak minula, ale díky zdejším recenzím jsem tomu nakonec dal šanci.
    A teda takovouhle jízdu jsem nečekal. Na kvalitu Nieru to samozřejmě nemá, ale i tak to bylo mimořádně kvalitně strávených 36 hodin, z nichž asi 10 jsem se kochal hlavní hrdinkou ve foto režimu.)
    Ne jako fakt, z žádné jiné hry nemám tolik screenshotů. Za to je mi trochu stydno, ale což. Pro příznivce sci-fi žánru, hutné řežby s dokonalým ovládáním a vnadných asiatek je tohle jasná volba.

    Jediné mínus jsou trochu monotónní a tupé sidequesty, ale co by člověk pro nové bikini neudělal.

    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    PRAASHEK: A to i chápu. Občas to dokáže během potápění i frustrovat, speciálně když tě udolá i malá agresivní ryba a ty tak přijdeš o úlovky, který si během jednoho ponoru kolektovat 40 minut. Navíc Dave není tak úplně sympaťák, jako spíš ufňukanej ňouma, kdy se toho o něm taky moc nedozvíš a místo příběhu jedeš poměrně agresivně se opakující rutiny a grind. Pokud jsi ale sushi pozitivní a zvyklej na asijský hry, tak budeš spokojenej. Sice se to názvem a charaktery tváří jako západní produkce, ale to je omyl. Ta hra je bytostně korejskou/japonská což může být pro řadu lidí dost zásadní problém včetně fantasy linky, která tam najede. Co mě na tom mrzelo bylo to, že tam odvypráví formou grafický novely osud pár charakterů a tím celá story hasne. Mohli tam podobných vsuvek dát vícero.
    PRAASHEK
    PRAASHEK --- ---
    NAGASAWA: o tomhle mi zrovna v pondělí vykládal můj holič, jak byl překvapený, jak je to brutálně návykové. a v hlase neznělo tak úplně jenom nadšení
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    Dave the Diver / PS5 / 66 hodin / #dohrano

    Čekal jsem feel good relax, pohodu a nezávislárnu a dostal jsem místo toho nekompromisně tvrdou korejskou šichtu s troj-áčkovou produkcí kamuflovanou pixel artem. Klidně moh být tenhle držitel ceny BAFTA o dvacet hodin kratší včetně DLC kolaborace s Yakuzou, Balatrem a Dredge a vůbec bych se nezlobil. Tak jako tak byla tahle kompilace miniher s vlastními minihrami moc fajn.

    CIVETTA
    CIVETTA --- ---
    Clair Obscur: Expedition 33/40 hodin/#dohrano

    Gaypass se hodí, hráno na Pc.
    Ale jooo, moc pěkná grafika a dokonalý soundtrack co nedostanu z hlavy!!! Asi jako Xeno X, ten je v mozku taky zarytý navždy. Nějaké challenge jsem nechala, ale jinak poměrně poctivě hledala a likvidovala co se dalo. Souboje super, i když jsem nejsem fanda quick time blbostí. Jen nevím, jestli jsem spokojená s tím koncem.... Tak jako tak jsem si užívala :) 4,5 kadibudky z 5 bych dala
    CLAVEN
    CLAVEN --- ---
    Plus teda Expedition 33 má party, ktorej jednotliví členovia sú asi 1000x viac likeable ako celý cast Baldur's Gate 3.
    CLAVEN
    CLAVEN --- ---
    Clair Obscur: Expedition 33 / XSX / 45 hodin / #dohrano

    Och, toto bola asi moja zatiaľ druhá najobľúbenejšia hra tohto roku a obrovské pozitívne prekvapenie. Vynikajúca autorská vízia, príbeh, ktorý má čo povedať, dychberúci visual design a hudba, ktorá nemá žiadne právo byť takto dobrá. Dohral som to do dohrana, lvl 90, takmer všetok optional content vrátane challenge "endless" veže.

    9.9/10 (0.1 dole za skákacie/parkúrové pasáže, ktorých je tam síce asi 5, ale je to presne o 5 viac, než by v hre s takto floaty pohybom malo byť.)

    PSY_CHAOTIC
    PSY_CHAOTIC --- ---
    Dead Island 2 /PC / 45,5 hodin / #dohrano
    Po vydařený zombie rubačce Dead Island jsem teď rozehrál a dohrál i druhej díl. Graficky je to samozřejmě uplně někde jinde, ale jinak skoro ze všeho jsem měl pocit takovýho dejavu. Prostředí mi přišlo hodně podobný naopak asi mín variabilní. Je to prostě pořád jen město. Ale asi víc variabilnější je útok aneb jak zabít zombíka na 1000 a 1 způsob :) Zhruba do 3/4 hry jsem se snažil plnit i vedlejší úkoly, než mě přestal boj bavit a ono ty vedlejší úkoly o ničem jinym nejsou. To je jen ve smyslu dojdi tam a tam a pak 10 minut likviduj všechno, co se na tebe řítí. Pak už jsem na zbytek ostatních vedlejších úkolů rezignoval a vzal to přímo po hlavní příběhový lince, která je na béčko vcelku slušná :)


    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam