• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    KOJAProgramovani 40+
    VOY
    VOY --- ---
    JINX: to by ses nakonec možná divil jak rychle si pravák zvykne na myš na levé ruce. zejména když to podpoří trocha vytrvalé bolesti v pravé ruce.
    JINX
    JINX --- ---
    JARDABEREZA: Problém je ze jsem tu ruku natahoval hodně doprava takže jsem prozatím posunul mys doprostřed a teď hledám něco u čeho budu sedět rovně ne ve smyslu předklonu nebo zaklonu ale souměrně stejne vysoko levé i prave rameno ve stejne výšce.

    Upozornil mě na to fyzioterapeut a trenér ze jedno rameno je moc vysoko a chová se jinak.
    JARDABEREZA
    JARDABEREZA --- ---
    JINX: Nejsem odborník, ale u ramena může záležet na celkovém držení těla. Kam bys to zařadil?

    Já měl s tím problém, když jsem měl stůl moc vysoko. Nebo když jsem tu ruku musel pořád natahovat hodně dopředu.

    KLEINZACH
    KLEINZACH --- ---
    JINX: mne se osvedcil trackpoint od ibm/lenovo. hry se na tom hrat moc nedaji, ale na beznou praci je to ok a clovek porad nemusi prehmatavat.
    SPIKE411
    SPIKE411 --- ---
    Jsem levák a myš používám jen v pravé ruce.
    Samotné používání myši v levé by asi nebyl problém, ale přeučit se klávesové zkratky na pravou ruku… jak!? Leda bych měl i zrcadlově obrácenou klávesnici.
    ANT_39
    ANT_39 --- ---
    JINX: pouzivani mysi druhou rukou neni pro me reseni protoze jsem proste pravak
    Ciste pro referenci, jsem pravak, a na mys v leve jsem se preucil. Par tydnu je to PITA, no. Ale ted muzu mys prehazovat tam a zpet jak se mi hodi. Tehdy jsem to delal, abych ulevil zapesti.
    JINX
    JINX --- ---
    SULTHAN: nemam problemy s zapestim ale ramenem, mozna jsem to mel napsat :)
    SULTHAN
    SULTHAN --- ---