ZBYNDA: To je ale krásná přehlídka argumentačních faulů a smyšlenek. Ta poslední věta je samozřejmě třešničkou na dortu.
Těch pár deci benzínu možná nezajímá majitele vozidla, ale tady se bavíme o spotřebě VŠECH a tam už to znát samozřejmě je.
Argument že Praha není "doplň libovolné velké město" je taky naprosto mimo. Proč prosimtě principy z Londýna nelze uplatnit v Praze? Připomíná mi to pravičáčský argumenty proti cyklistům v Praze (moc kopců atp).
Já v Praze žiju a bydlím celý svůj život a posledních 8 let vlastním auto a jezdím jen když to fakt jinak nejde. Co to jako dokazuje? Já se po tom městě pohybuju denně pěšky, mhd nebo na kole. Znamená to, že auto je nejvíc a všichni ostatní musíme stát stranou se sklopenou hlavou? A až se konečně provalíl tuna železa vezoucí jednoho člověka, tak možná můžou jít i ostatní, jo? Děti? Senioři? Invalidi? Matky s kočárkama? Protože to město používáme všichni a je fakt o hovně, že se tady tlačí jen zájem menšiny. Ano je to tak, většina lidí se po Praze nepřepravuje autem.
V roce 2002, pár měsíců před povodněma, jsem dělal v agošce v ulici Na Florenci a měl jsem balkon směrem k magistrále. Když jsem si byl zakouřit, jen tak z prdele jsem koukal kdo v tom autě nesedí sám. Nebudu tě dál napínat, byla to naprosto zanedbatelná minorita. A musí všichni ti lidé sedět v autech? To je ta otázka, na kterou by ses měl ptát. Samozřejmě nemusí, oni chtějí. A my ostatní tady dejcháme sračky, protože STK nefunguje, my ostatní platíme doslova stovky miliard na víc silnic, aby víc idiotů mohlo stát ve víc zácpách.
Dokud se nezbavíme tohohle myšlenkovýho pochodu, že auto je nějaká esence svobody, tak se fatk nikam nepohnem.