INSOMNIA: dík za snahu pomoci. Když já vzhledem ke svejm zkušenostem s praxí u českejch obchodníků obecně (bohužel často i s těma jinak dobrejma), se nechci nejistě ptát jak to je.
Spíš bych radši přišel najisto, "dobrý den tady to máte, děkuji naschledanou" Jinak maj často tendence vyjebávat s lidma kteří nevědí..
Tohle se nijak nemusí týkat Morise, abych jim nedělal špatnou reklamu. Tohle je obecně rozšířená česká post-komunistická mentalita obchodování... :/
To už jsem slyšel i story, a četl také na nyxu, jak dodavatel LM nechtěl přijmout reklamaci nástroje, tak zákazník kontaktoval přímo výrobce, a ten to F poho přijmul, nbo dokonce usměrnil dodavatele kterej to pak musel přijmout...
To se spíš už teda raději zeptám rovnou Leathermana, jak mám postupovat tady u nás :)
Ale dík..