NELDE: Dopravu zaplatil eshop, viz bod 3 a bod 5, v mem prispevku
LAUNCHER.
Fotky eshop poslal, stul byl jeste poskozenejsi nez pred tim. Ale tak dopravu sjednali oni a obal jsem pouzil stejny jako v jakem to prislo.
Eshop mi napsal po zahajeni chargeback ve Fio (bod 6, 7) ze mi daji 50% (puvodne nechteli dat nic). Ale Fio mi poradilo v emailu (bod 8) at toto zamitnu, coz jsem udelal:
Pani z FIO mi napsala:
------------------------------------------------
"Vážený pane XXX,
požádala jsem reklamační oddělení k vyjádření a sdělení dalšího postupu. Dle jejich pokynů máte tuto částku odmítnout a trvat na vrácení celé částky.
Děkuji."------------------------------------------------
Napsal jsem na eshop ze odmitam 50% a trvam na cele castce, viz rada od pani z Fio.
Pak jsem odepsal pani z Fio:
------------------------------------------------
"To jsem jiz ucinil. Prosim tedy, abyste to jiz dale resili samostatne."------------------------------------------------
Pani z FIO mi napsala:
------------------------------------------------
"Vážený pane XXX,
poprosím Vás ještě o přeposlání komunikace, kde trváte na vrácení celé částky.
Děkuji.
S pozdravem"------------------------------------------------
Ja: Pani z Fio jsem preposlal posledni vymenene emaily z eshopem.
Pani z Fio odepsala:
------------------------------------------------
"Dobrý den, pane XXX,
děkuji za přeposlání. Všechny podklady jsem předala na reklamační oddělení.
S pozdravem"------------------------------------------------