Soutez kdo dal docura neni motor zynga her. Naopak, jak pozoruji, tak maji spis snahu minimalizovat soutezeni v cemkoliv, protoze v kazde soutezi je vitez a zastup porazenych (kteri z toho maji daleko mensi radost, nez vitez).
Napr. z MafiaWars odstranili zebricek - uplne. Zustal jen vypis lidi, co mas v mafii. Spis nez na soupereni jsou zynga hry stavene na spolupraci, treba social joby (ktere sice muzes delat sam, ale stoji to spoustu energie a kdyz si to postnes na zed, kamarady to stoji jedno kliknuti a navrch dostanou odmenu), staveni ruznych veci, kde potrebujes nasbirat material a bud budes cekat roky, nez ti to napada, nebo ti to naposilaji a naklikaji kamaradi (nebo si nakoupis za body).
A pochopitelne, cim novejsi, tim lepsi ty veci jsou. Mafia Wars jede jeden event za druhym, FrontierVille (ktery snad zacne drtit i FarmVille) zas chrli jeden quest za druhym a samozrejme hezounke dekorace, kterymi si muze clovek vysperkovat svuj zapadakov.
Ve FrontierVillu navic neni vubec zadny konflikt mezi hraci. Nejhorsi, co muzes udelat, je pokacet sousedovi strom (a on takovou vypomoc muze odmitnout :)) Sice muzes jit na navstevu, podivat se co kdo ma (a dostat za to odmenu), ale kdo ma co hezci zalezi na vkusu, takze si stejne kazdy mysli, ze to ma nejhezci.