CHIX: 45 km/h dává smysl jen kvůli řidičáku AM, jinak je to použitelný opravdu jen v centru města – ale to je Aixam a Ligier taky, takže v pohodě.
Těch 80 km/h je pro městskej provoz minimum, protože máš magistrály a okruhy a tak dále, kde se jezdí právě těch 80.
I já musím souhlasit s
COMODOR_FALKON: (peklo brzo zmrzne), cenovka bude naprosto klíčová. Už při cenovce podobný Twizy to má obrovskou konkurenci v o něco málo dražších a o hodně použitelnějších autech jako je Citigo iV nebo Dacia Spring, případně v ojetým čemkoliv. Zase u malosériovky se dá asi hrát na to, že těch pár stovek kusů se stejně prodá. Otázka ale je, jestli kvůli malosériovosti nebudete ještě dražší.
Ad dojezd – těch 120 - 160 km s 15 kWh (mimochodem, v textu tam máte chybu, máte tam 15 kW baterku) je spočítaný tak, aby to vyšlo podle WLTP resp. skutečnosti? Zdá se mi to docela dost...