FORTRESS: Ta spotřeba je naprosto šílená, pokud to nebylo 160 km/h po dálnici.
Pro představu, mě tolik žral Taycan Turbo když jsem jel rychle po okreskách – a když píšu rychle, tak myslím "rychle na poměry motoristického novináře", což je pro normálního člověka poměrně daleko za hranicí psychopata.
Normální i poměrně velkej elektromobil (třeba Enyaq) má běžně 22-24 kWh i na trase tvořený z velký části dálnicema.
Tohle je třeba cesta do Varšavy a zpátky, víceméně všude povolenou maximální rychlostí:
![](https://scontent.fprg5-1.fna.fbcdn.net/v/t39.30808-6/245531384_10225528119699258_5438369759508106846_n.jpg?_nc_cat=107&ccb=1-5&_nc_sid=730e14&_nc_ohc=lriqVRimJp0AX-b4rCb&_nc_oc=AQnqMtPAG46s5uqwGkgfjbeHuDjjPwRUTtBInCmLRGR7L5phd0V0fM3NwxaFuqdQWeAVUxICT3_82S_IkpsjGMGb&_nc_ht=scontent.fprg5-1.fna&oh=1778a24bcf32d47d0d71415d8bb79483&oe=61B144FC)