COMODOR_FALKON: Právě to "celé takové zoufalé chaotické blábolení o údajné neporovnatelnosti identických článkůˇ" je v tom dost zásadní, ale to by jsi o tom musel trochu přemýšlet a chápu, že to bolí.
Vysoké nabíjecí a vybíjecí proudy nejsou sice ideální, ale už i u malých článků jsme si dávno ověřili, že to není tak zásadní, pokud se hlídá teplota a jsou na to stavěné.
A deset cyklů týdně má být málo a nebo moc? jen se ptám, protože nevím kam tím míříš. Tomu článku totiž to nabíjení prospívá. Naopak pokud by to auto dlouho stálo tak mu to škodí více vzhledem k najetým km.
Pokud by jsi chtěl tu kapacitu článků co nejlépe využít a ujet na ní co nejvíce km, těžko najdeš lepší způsob jak toho dosáhnout. A to rychlonabíjení vlastně odstaví 2 největší neduhy článků. Maximální vybití i nabití.
Tedy pro lidi co nemají představu o tom jak ty články fungují je to pěkná reklama.