COMODOR_FALKON: ale ta budka má v sobě místo na 21 baterek a nic víc v podzemí není, viz video:
Nio Generation 3.0 Swap Stationhttps://www.youtube.com/watch?v=_lglK2P00NEtaky řekněme, že ani víc nepotřebuješ, resp. tvůj vzorec je šíleně nadhodnocenej a počítáš se 100% vytížeností, ale to není reálné a ani NIO s tím určitě nepočítá, že by stála nekonečná kolona aut čekajících na výměnu a jeli by 400 výměn denně, aby potřebovali mít denní kapacitu výměn skladem - evidentně jim zatim stačí točit těch 21, protože než vydáš poslední nabitou, tak ta první cos vyměnil se už min. necelé 2 hodiny nabíjela a i to může stačit - tak ji vydáš se slevou, že není nabitá na 100%... ale kdyby jim tam začali stát fronty aut na výměnu, tak radši postaví vedle druhou budku, protože jednak budou poloviční fronty (a lépe pro řidiče) a jednak budou mít 2x tolik času na nabíjení, takže můžou nabíjet pomaleji (a levněji pro ně)
co se týká špíny - vidiš na videu, jaké tam jsou šrouby? to opravdu není hlavička křížového šroubu, kde bys musel řešit špínu, vždyť to bude větší než šrouby co drží kola na autě - a nasunutím něčeho tak velkého si to očistíš... 5 cm bláta na podvozku je další nesmysl a i kdyby bylo něco zespoda, tak nemá šanci se to dostat ke kontaktům... a že z toho něco opadá? určitě to mají ošetřené tak, aby nečistoty opadávaly někam, kde se to v průběhu údržby nebo odstávky uklidí...
ty tady vymýšlíš co je k tomu potřeba a jak to nemůže fungovat, ale oni už dělají tisíce výměn baterek denně - viz
FEDAJKIN, tak jim asi netvrď, že to nejde ;-)
PS: já bych si NIO nekoupil, koncept výměny baterek nepovažuju ideální, ale když do toho čínská vláda nasypala takových peněz, tak to beru jako prošlápávání uličky, i když je to asi slepá cesta