MINER: toyota a mazda má téměř opačnou filozofii
Zatímco Toyota dělá primárně konzervativní funkční osvědčená primitivní řešení, které max jen decentně vylepší - protože dodnes ještě nemaj použitelný BEV, tak dokonce i pro modelový rok 2025 ve svém vlajkovém "luxusním" hybridním SUV RX500h (čti - nafouklá Camry) nadále používají prehistorické NiMH baterie, jako v prvním Priusu, takže zde návaznost na první Prius rozhodně ještě po zbytek dekády bude
Věci, jako stavbu naprůměrného motoru velmi chytře v Toyotě často svěřují specialistům
Tragédi v Mazdě dělaj všechno ostatní, než aby postavili jedinej naprůměrnej běžně použitelnej motor ve svý historii
A v době, kdy i nejhorší zaostalci v Toyotě sypou řádově biliony do vývoje BEV, protože už jim docvaklo, že to jinak nepůjde (i když okolo sebe hodně kopou)
Mazda pořád vymejšlí nefunkční píčoviny, jak otázku pohonu vobechcat, místo aby v daný kategorii postavili nějakej trochu naprůměrnej osvědčenej systém
Se divim, že v Mazdě vůbec používaj kulatá kola, protože v otázce pohonu se neustále doslova snaží znovu vynalézt kolo
Ta kombinace s Doritem nefunguje, je to uřvaný, spotřeba eletriky i benálu stojí zahovno, a do budoucna je výhled na vyšší servisní náročnost
Je to klasická vobechcávka a zkratka - sice mnohem delší, ale zato horší cestou