HONCKA: vlakotramvaj jeste ani neni poradne v uzemnim planu - at uz je rec o kraji, ale i obcich po zamyslene trase. I kdyby Pirati v Brandejse vyhrali, porad jsou samospravne obce kolem, na ktere zapominate. Kousky, co se daji v nejake dokumentaci dohledat (
treba kolem Prezletic) vedou ponekud jinudy, nez ukazovala ta "vize", se kterou letos mavali Pirati v Brandejse - bohuzel jste nezvladli si ani tyhle veci na internetu dohledat... a ano, ta trasa kolem Prezletic vede okolo ponekud obloukem, tedy je delsi :-) A to se bavime o jednom samospravnim celku. Co s tim provedou u jinych obci je dnes nezodpovezenou otazkou - aby z toho nakonec nevzniklo neco ala
Chalupoida :D Samozrejme u podobneho "hada" budou ty jizdni doby dost o necem jinem, nez si ted na zaklade one vicemene prime cary pastelkou v mape malujete.
Mimoto v recech ohledne nedostatecne kapacity drahy jste se nejak porad nezvladli vyresit to, ze zatimco pres Celakovice se vam zda kapacita drahy nedostacujici a proto vymyslite zcela novou trat (
namisto modernizace a zrychleni spojeni Brandys-Celakovice) a pritom ten projekt na tu samou trat nakonec stejne navazuje - jen ve Vysocanech a dale do centra pak uz po stejnych kolejich a prez nejuzsi misto cele trasy - pres Balabenku, kde se jedna kolej z Vysocan pere jeste s provozem od Holesovic. A samozrejme se provoz z Brandysa bude prat jeste s provozem od Neratovic diky napojeni na drazni teleso u Kbel. Uvahy o tom, ze pred Vysocanama "sjedes" na tramvajove teleso bych radeji opustil - tento skvely napad sam o sobe prodlouzi jizdni doby do stejneho mista o nejmene 10 minut (
to jde zjistit z dostupnych dat online)... tramvaje v Praze az tak rychle nejezdi, casto stavi, pres vyhybky musi pomalu - to vse ovlivnuje cestovni doby ;-) To uz je "racionalnejsi" vymyslet obnovu trati z tech Vysocan do oblasti nadrazi v Tesnove... akorat tam se ten puvodni drazni koridor zvlast blize k centru uz kvalitne zastavel... :-) I kdyz nejake zbytky te trati jde dohledat dodnes.