KEDRIGERN: (to mínus neni moje) V dnešní době to není tolik o prostředcích jako o vůli a chuti. Přítomnost na sockách umí udělat jeden dobrý člověk v týmu a chuť politika, aby tomu tu půl hodinu denně věnoval. Když se podíváme na babiše na sítích, na schillerovou na sítích, na Turka na sítích, tak to není nic zázračně nenapodobitelného či nezopakovatelného. To je ten nejklasičtější příklad kampaně na sockách. Socky jsem dřív dělal, takže nemluvím jen z pozice diváka, ale i z pozice tvůrce. Pár úspěšných (nepolitických) kampaní mám za sebou.
Chápu, že piráti chtějí dělat tu skutečnou práci a kampaň je trochu sprosté slovo. Ale bohužel do politiky patří. Ideálně 50% času je ta skutečná práce pro ten náš stát a společnost a 50% je práce jen kvůli znovuzvolení. Je to krutá realita dnešní internetový doby. Moc mě mrzí, že se u pirátů toto moc neřeší.
Neexistuje lepší příklad úspěchu z ničeho než Turek, turek jel jenom socky a pak přišel do pár debat. V dnešní době je potřeba dělat na sítích trochu show. Není na tom nic špatného, není to laciné, není to ponižující, je to součást politiky v informační době.