STAROJDA: pointa Pirátů je, že musíš být dostatečně dobře zamaskovaný levičák, nesmíš to náhodně vykřikovat :-) jinak tohle je složité, pochopitelně, třeba environementální témata nejsou moc levicová (řada diktátorů v historii měla environmentalistické agendy, třeba i raní fašisté...), environmentalismus je v protikladu s požadavkem na maximalizaci konzumi (od které se slibuje i rovnost v konzumu, protože levice, která jen chce odstranit chudobu a neaspiruje na rovnost, není nakonec "opravdová levice", že...).
Problém není levicovost nebo nelevicovost, ale to, že prostě nevíš. Nevíš, který politik kope za kterého developera a které projekty jsou už natolik šílené, že fakt nezapadají do konceptu města jako celku. Nebo kdo na tom doopravdy vydělá. Obecně se třeba MHD pokládá za levicovou, individuální automobilismus za pravicový, takže konec vynucování podzemních parkovišť stavebními předpisy je asi obecně "levicový" a současně "environmentální", ale pointa je, že pokud se někdo dnes pokládá za "pracujícího", tak na auto aspiruje. Ale takový člověk asi nebude bydlet v bytech, co chce Penta stavět u Masaryčky a je asi pravda, že cpát podzemní parkoviště k bytům v centru Prahy, nebo i ke kancelářím v místě předpokládané obslužnosti příměstskými vlaky, je asi úlet. Takže to, že i "levicové" vidění města (které ve skutečnosti není levicové, ale prostě městské) může konvergovat se zájmy developerů, je zajímavá synergie.