CYBER_GEORGE: "cim vic studentu, tim mensi uroven" - uvazuji z toho zakladu, ze jakmile se zvysi pocet studijnich pozic, zacnou se nabirat i mene kvalitni studenti, protoze lepsi uz proste nejsou k dostani :D (viz jiz zminovana Gaussova krivka - staci jen predstavit jeji prubeh), cimz bude klesat uroven a hodnota vysokoskolskeho vzdelani... a to si myslim, ze je fakt, ktery se neda zvratit, protoze se opira o demografickou strukturu lidstva
ad k memu studiu - FMK UTB - ja se studiem nemam problem, je to vcelku mala fakulta a vychazi velice vstric ke studentovi (mozna prave proto, ze si uvedomuje jeho hodnotu), priznavam, ze tady jsem mozna trochu prestrelil s tou lennosti a taky s tim, ze jsem vychazel z poznatku z druhe ruky - zejmena z vypovedi od lidi, kteri studuji technicke obory, kde jsou obrovske nabory a osobniho pristupu se student docka mozna az v magisterskem stupni, kam se rozhodne nedostane kazdy; pred tim je student v podstate jen robot s indexem v ruce (znam i historky, kdy si kantori zasedavaji na nektere jedince (napr. kamarad s dlouhymi vlasy) a jsou ve cvikach pred celou sini opakovane zesmesnovani)
Po kratke exkurzi do historie teto diskuze mi ted tak trochu pripada, ze i pres mnozstvi padnych i nepadnych argumentu, nekdy vyhrocenych, nekdy zbytecne zaujatych se tady vsichni snazi rozresit vec i za cenu smesovani ruznyh pripadu, mist, RUZNYCH OBORU studia ruznych socialnich hledisek, coz, jak je tady videt, docela nefunguje. A je docela jasny, ze treba studium vychodnich filozofii vyzaduje jiny pristup a ocekava se i jiny vystup nez treba u studia managementu se zamerenim na time management a metody GTD bla bla