• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    CHEWBACCADohrál jsem ...... (PC,XBOX,PS,NS games) HALL of Game na nástěnce!!!
    CHEWBACCA
    CHEWBACCA --- ---
    Into the Breach/prvni prulez/cca 5h/#dohrano

    matne patram pameti kdy naposledy me hra tak moc bavilaak a vyplavovalo se diky ni tolik dopaminu po kazdem uspesne tahu. Absolutni mistrovske dilo. Doporucuju naprosto vsem. 10/10


    Pry v tom jde mit tisic hodin, nedivim se.

    SALVATOR
    SALVATOR --- ---
    CIV VI, Rusko, velká mapa, maraton/netušim hodin/#dohrano

    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    God of War II (2007) @ HD Classics (2010) / PS3 / 16,5 hodiny / #dohrano

    Tentokrát budu trochu stručnější než před týdnem u jedničky. Ona je totiž dvojka GoW typickým zástupcem těch nemnoha dvojek, které jsou lepší než jedničky, eh :-) Znáte to z filmů: Terminator 2, Aliens, Evil Dead II, The Dark Knight, Godfather Part II... Tohle všechno jsou pokračování, která předčila své předchůdce. Všechno je v nich větší, lepší, hezčí, je toho víc, je to víc nahlas, možná víc mrtvol, určitě víc efektů a prostě si z toho sednete na prdel. A přesně takový je i God of War II.

    Dvojku jsem na rozdíl od jedniničky nikdy nehrál v původní verzi na PS2. Ale rozhodně to aspoň chvíli vyzkouším, protože se mi nechce věřit, že by PS2 dokázala utáhnout něco tak spektakulárního (i když tou dobou už její výkon uměli vývojáři líp vytěžit, než na začátku). Hrát HD remaster na PS3 ve mě místy vzbuzovalo až filmový zážitek: je tu mnohem víc exteriérů s obřími budovami, sochami, konstrukcemi a samozřejmě i monstry, občas to všechno dohromady tvoří jeden obří puzzle, kterým je potřeba se doslova prosekat a přitom se snažit ho vyřešit... No, prostě dvojka :-)

    Navíc je to celé fakt dlouhé a těžké. Jsou tu frustrující QTE pasáže, ve kterých tentokrát opravdu záleží na tisícině sekundy. Mnoho minut trvající nepřetržitá bitka s pomalým postupem vpřed (viz trofej 15 Min Fight Scene). Komplikované skákací pasáže, které budete opakovat do omrzení. A samozřejmě závěrečný souboj, který vlastně vůbec není závěrečný a navíc jsou to vlastně tři souboje za sebou... Prostě jsem si ani na minutu neodfrknul a dotáhnout dvojku do konce mi trvalo skoro dvakrát tak dlouho než jedničku.

    A bylo to naprosto boží (sic)! Plynule pokračuju na trojku, tam se předpokládám teprve mám na co těšit. Něco mi říká, že to nebude typická trojka, která je horší než jednička s dvojkou dohromady :-)





    PSY_CHAOTIC
    PSY_CHAOTIC --- ---
    State of Mind/13 hodin/#dohrano
    Zajímavej temnej sci-fi thriller. Příběh se mi hodně líbil, herně je to spíš taková oddechovější adventura někdy až walking simulator, ale to není kolikrát na škodu :)

    PSY_CHAOTIC
    PSY_CHAOTIC --- ---
    Sherlock Holmes: The Devil's Daughter/15 hodin/#dohrano
    Zatím mě tato série docela baví, sice detektiva bych asi dělat nemohl, těch nevinnejch, co by skončilo v lochu nebo na šibenici, ale hraje se to vcelku dobře :). Tento díl mi sednul víc temnější atmosférou, ale zase mi trochu víc vadily některý mezihry, který mi moc nešly a rád jsem je přeskočil, pokud to šlo.

    NARKOTIX
    NARKOTIX --- ---
    Remnant II/62hod/Steam/ #dohrano

    NARKOTIX
    NARKOTIX --- ---
    Starfield/95hod/PC GamePass/ #dohrano

    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    God of War (2005) @ HD Classics (2010) / PS3 / 9,5 hodiny / #dohrano

    TL;DR Sorry za výlev, ale tohle se mi fakt líbilo!

    Lollipop Chainsaw, Bayonetta, Dante's Inferno... Já mám pro tyhle hack'n'slash zběsilosti, které se dneska už moc nenosí, prostě slabost - i když mi vlastně ani moc nejdou :-) Člověk prostě občas potřebuje vypnout mozek a tyhle brutálně zábavné desetihodinovky jsou k tomu jako stvořené. Původní God of War jsem mnohokrát rozehrál ještě na PS2, byla to ostatně jedna z mých prvních originálních her, které jsem si na tuhle skvělou konzoli koupil. Ale nikdy jsem to nedohrál, vlastně takhle zpětně můžu říct, že jsem se ani nedostal nikam moc daleko. Ale co - epický souboj s hydrou bylo něco, co se dalo hrát pořád dokola a bylo to skoro na začátku :-) Na PSP jsem pak hrál a úspěšně dohrál Chains of Olympus i Ghost of Sparta (jedny z nejlépe vypadajících her na PSP!), na PS3 jsem přeskočil trojku a pustil se rovnou do Ascension (zatím stále nedohráno a už to bude pár let, co jsem se tam někde zasekl...), ale ty první dva díly mi prostě pořád nějak unikaly.

    Letos v lednu jsem si ale při hraní Tomb Raider: Legend a Anniversary na PS3 v HD Classics kolekci uvědomil, že v rámci téhle parádní série remasterů starších her vyšla i jednička a dvojka God of War na jednom disku. Z nějakého důvodu je zrovna tahle kolekce celkem ceněná, takže chvíli trvalo, než jsem placku sehnal za rozumnou cenu... Ale pak už to šlo úplně samo. Každý večer jsem si k tomu na dvě hodinky sednul a za pět dnů bylo vymalováno :-) Subjektivně se to hraje úplně stejně dobře jako na PS2, jen to trochu líp vypadá, je to defaultně 16:9 (na PS2 jsem to hrál vždycky jen klasicky 4:3) a má to spoustu trofejí. Ty jsou téměř všechny příběhové, takže je nemůžete minout a uděláte je během jednoho průchodu. Těch pár, které vám případně utečou, si můžete snadno dochytat, pokud na vhodných místech sejvujete. Což já jsem nedělal, ale znova už kvůli tomu hrát asi nebudu. Platina stejně závisí hlavně na průchodu v čase do pěti hodin, což je pro mě absolutně nemožná věc.

    Mimochodem - jedna z trofejí je i za to, když umíráte tak často, že vám hra nabídne snížení obtížnosti na tu nejlehčí. To jsem si samozřejmě nemohl nechat ujít nejen kvůli té trofeji, ale hlavně proto, že GoW je opravdu těžká hra. Nižší obtížnost ovšem ovlivňuje jen souboje, což paradoxně není to, co vám nejvíc hází klacky pod nohy. Na nejdelší dobu jsem se totiž zasekal u několika puzzle s buďto brutálním časovým limitem, nebo nutností naprosto precizního timingu. To první mě frustrovalo a to druhé nešlo :-) Na pár místech se sice dají aplikovat glitche, které byly během těch mnoha let od vydání objeveny (a naštěstí fungují i na remasterované verze), ale většinou prostě nezbývá než obtížný úsek opakovat pořád dokola tak dlouho, dokud se to nakonec nepovede. Checkpointy jsou naštěstí rozmístěné poměrně příčetně, takže chuť prohodit ovladač plazmou jsem měl asi jen dvakrát.

    No, takže tenhle rest mám konečně za sebou a byla to fakt parádní jízda. Dokud jsem v ráži, pustím se hned do dvojky a pak dojedu všechno, co je na PS3 k dispozici. Skvělá konzole, skvělá série! A ne, na sever se pak nechystám. GoW pro mě končí remasterem trojky na PS4, sorry.

    Btw. za naprosto fascinující pokládám to, že můj patnáct let starý DualShock s původním akumulátorem vydržel celých těch deset hodin intenzivního gameplaye na jedno nabití a ještě mu jedna čárka zbyla. Sony se prostě občas povede něco, co opravdu stojí za to :-O







    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    ZOMBO: Cool! Chystám se na to, ale když vidím, že je to tak krátký (HLTB trvdí completionist 18 hodin), tak si asi počkám na nějakou přívětivější cenu. Podobně jako u Terminator: Resistance, kterého jsem zplatinoval, takže tohle se mi určitě bude taky líbit :-)
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    RoboCop: Rogue City / 13 hodin / #dohrano

    Bezduchá střílečka v tom nejlepším slova smyslu, která ztrácí tempo, jen když se pokouší o příběh. Podobnej recept, co fungoval už v Infiltrator módu Terminator: Resistance – jste stroj na zabíjení, nemusíte se ani moc krýt a občas rozdáte nějakou tu pokutu za špatný parkování. Vývojáře podezírám, že chodili do stejný videopůjčovny jako já, takže do jejich příští hry určitě zůstanou v mym hledáčku.

    PALADIUS
    PALADIUS --- ---
    Max Payne / 4 hodiny / #dohrano

    Když jsem se dozvěděl, že Max Payne má first-person mód (a řadu dalších grafických vylepšení), nemohl jsem odolat... Bylo to naprosto famózní, jako hrát úplně jinou hru a strašně mi v kombinaci se zpomalováním času připomínalo F.E.A.R. :D

    Moc doporučuju!

    Pokud by někoho zajímalo, šlo o tyhle módy:
    https://www.youtube.com/watch?v=s0LJ60qmclc (link ve videu - widescreen fix, higher res texture pack, sound patches, ... )
    https://www.moddb.com/mods/first-person-payne/downloads - First person mód (+FPSMod_80FOV - ten je nutný na dvě nightmare mise)

    Alternativa (pochopil jsem že asi placená)
    I Made Max Payne 1 Definitive Edition with MODS😍
    https://www.youtube.com/watch?v=k1s_l5f4KFo&t=60s


    WOODMAKER
    WOODMAKER --- ---
    Super Mario Bros. Wonder / Switch / 20? hodin / #dohrano
    Jakoby Nintendo chtelo znovu vyrobit prvniho Maria a pritom se poucilo z jeho nedostatku.
    Tohle ma hru typu Mario jako zaklad, vcetne precizni grafiky, soundtracku a napaditosti. A v kazdem z mnoha levelu vlastni sadu hernich mechanik, coz povazuju za ustredni motiv hry. Plus moznost gaucovyho multiplayeru, optimalizace, aby to bylo zabavne i pro deti a tak nejak vsechny ty veci, co vidam u jakekoli hry od nintenda - zadne otravne mechaniky a vsechno funguje.

    Hlavni minusy? Vypada to jak pro ctyrlety deti a ma to pribeh jak pro ctyrlety deti. Ale to mozna bude zamer.

    PALADIUS
    PALADIUS --- ---
    DEEFHA: Samozřejmě klasika a na PC - se SilentPatchem krásně hratelný
    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    PALADIUS: Jaká verze a na čem?
    PALADIUS
    PALADIUS --- ---
    GTA III / 16 hodin / #dohrano

    Tak opět trochu nostalgie, ačkoliv na Vice City vzpomínám s větší láskou :)

    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    CP2077: Phantom Liberty / PS5 / 57 hodin / #dohrano

    Můj letos druhý a celkově už třetí průchod Cyberpunkem (zde první a druhý report), tentokrát včetně DLC. Phantom Liberty je "hra ve hře", která by myslím klidně obstála i samostatně. Nová čtvrť Dogtown je neuvěřitelně koncentrovaný zážitek - na tak malé ploše tolik architektonických a příběhových skvostů, to jsem fakt nečekal. A pokud už klasické Night City bylo hodně vertikální, tak Dogtown jde v tomhle z důvodu omezené plochy ještě mnohem dál (podíváte se vysoko do oblak i hluboko do podzemí).

    Hlavní příběh je až na několik málo míst sice celkem přímočarý, ale hodně hutný a dost často vás strhne na dlouhé hodiny, během kterých se jím necháte unášet - resp. s vámi bude cloumat a budete si přát, aby to peklo aspoň na chvíli přestalo. DLC je mnohem víc akční než hlavní hra, jakkoli to může znít divně. Hrál jsem znovu úplně od začátku, abych si osahal nové mechaniky (střílení z vozidel, změněný strom dovedností atd.) a trochu se vyleveloval. DLC se odemkne až po dosažení určitého bodu v hlavní linii, což u mě bylo asi po dvaceti hodinách. Do té doby jsem hrál víceméně ten samý Cyberpunk, na jaký jsem byl z dřívějška zvyklý. Ale jakmile jsem pronikl do Dogtownu (už jen ten průnik stál za to!), tak jsem se musel začít hodně přizpůsobovat tamnímu prostředí a chování obyvatel. Následně jsem po určitém dějovém postupu získal možnost vrátit se zase zpátky do "obyčejného" Night City a volně přecházet mezi těmihle dvěma prostředími. Pokračoval jsem pak v questech na střídačku tam i tam a rozdíl je opravdu znatelný. A jestli můžu radit, tak můj oblíbený build netrunner/samurai se do Dogtownu moc nehodí :-) Často jsem se hodně zapotil.

    Co k tomu všemu dodat, abych jen zbytečně nenosil dříví do lesa? Update 2.0 je fantastický sám o sobě, ale teprve DLC z toho definitivně udělalo mou nejoblíbenější hru, ve které jsem taky strávil zdaleka nejvíc času. Celkově zatím cca 300 hodin a rozhodně nehodlám přestat, protože jsem z DLC odehrál zatím jen dva z X konců a do hlavni platiny mi pořád chybí jedna trofej. Screenshotů ze zakončení DLC mám víc, ale obsahují spoilery, takže je sem nebudu dávat. Hra samozřejmě po titulcích normálně pokračuje, a to nejen v Night City, ale i v Dogtownu (tedy pokud jste nestihli vyřešit všechny sidequesty a gigy ještě před koncem hlavní linie, což ale myslím ani nejde). Navíc podle toho, jakého jste dosáhli zakončení, se můžete dočkat ještě nejednoho překvapení... A víc ani slovo, tak silný příběh si zaslouží zůstat neodhalený do poslední chvíle.

    Hodnocení 10/10 :-) Tohle prostě budu hrát každý rok aspoň jednou.



    PALADIUS
    PALADIUS --- ---
    Inside / 3 hodiny / #dohrano

    Aneb Limbo po Orwellovsku :)

    BIMBAS
    BIMBAS --- ---
    Lords of the Fallen / 52h / XsX / #dohráno

    Souls žánr mám rád a byl jsem na tenhle počin zvědavý. Musím uznat že vizuál je jeden z nejlepších v tomto žánru. Zařadil bych ho na druhé místo za Demons Souls remastered. Hratelností je to důstojný klon, který mne bavil. Mechanika záhrobí a druhé šance je funkční. Zóny byly různorodé, procházku jsem si užil. Nikterak jsem aktivně neexploroval a přesto jsem měl vše co jsem potřeboval. V průchodu jsem se zasekl asi 2x když jsem nemohl najít cestu, ale nic co by trvalo dlouho. Dohrál jsem hru s čistě silovým buildem na jeden z možných 3 endingů. Dohrál jsem na placce z Xboxu a posílám dál. Technický stav není ideální, ale nebrání v dohrání. Místy pří delším hraní zlobí dropy fps. Kooperační hru jsem nezkoušel a může být určitě důvodem jednou k návratu a rozehrání za jiný build. Osobně hru hodnotím na 8/10 (plný počet nedám za přílišnou kopii jiných souls her a za technický stav)

    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    SWAMP_ASS: Tru{E} je E. Staci loadnout posledni souboj 2B s 9S a vybrat si opacne a potom to v titulcich nevzdavat. nikdy!
    SWAMP_ASS
    SWAMP_ASS --- ---
    NAGASAWA: asi mne teprve čeká, zatím ABGC, to G už si vůbec nevybavuju co bylo za saltomortale.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam