Já oceňuju, že přišel jeden z největších a nejvíc nenažranejch publisherů, řekl chci HP hru, dal to týmu kterej s takovouhle věcí nemá žádnou zkušenost a borci dokázali dodat kompletní kompetentní produkt, kterej respektuje svojí předlohu bez nějakejch MTX a různejch marketingovejch live-service, nft tokens bullshitů kolem. Těší mě, že se něco takového může ještě v dnešní době stát.
Jinak mi to jako hra nepřijde nijak zásadně simplified v porovnání s konkurencí. Odehráno toho mám fakt hodně v rámci těhle openworldů naprostou většinu megalomanskejch (80h+) titulů do 100% a nepozoruju tu nijak zásadní rozdíl mezi Hogwarts Legacy a libovolným ubisoftem.
Checklist aktivity v podobě doplňování kolekce, prolítávání balóny, vybírání těch kraťoučkejch secret dungeonů atd. funguje jako motivátor prolízt každej kout docela dobře a ze side questů mám vyloženě radost (tady asi přichází na scénu fanouškovství...) Zatímco např. v Odyssey pro mě všudypřítomné vykřičníky různých barev byly spíš otrava protože to ve výsledku bylo vždy "karel šel do boje a už se nevrátil, sehnal bys mi kytku abych měla co mu dát na hrob" nebo auto-generovaný dojdi, zabij, posbirej tak tady se pátrá po druhém rámu obrazu vysícího u tří košťat a dal mlčím :). Ale nejvíc ze všeho sem překvapenej, že něco takového vyšlo, že to není úplná blbost a fakt to baví.