já bych jen doplnil technickou poznámku.
To dal to týmu kterej s takovouhle věcí nemá žádnou zkušenost a borci dokázali dodat kompletní kompetentní produkt, kterej respektuje svojí předlohu bez nějakejch MTX není tak úplně pravda. Tohle zkonstruovali nějací herní publicisti, kteří nepochopili co ta firmy přesně dělávala před tím – oni dělali dětský hry na objednávku a i něco pro Disney. ČASTO TYHLE studia, který se nebojí práce a dělaj pro jiný (který se hlavně staraj o svoji velkou značku a "bioware magick") jsou často klasicky ti, co dovádí tu tvrdou práci a řeší skutečné problémy a často i velkou čát tý hry, pod kterou se podepíše někdo jinej. Takže je to trochu jinak, a navíc novináři prostě chtěli říct, že to není Ubisoft, ale ještě ani SONY. Ale nejde o žádný zelenáče, jde o hru od lidí, kterýma se pohrdá a kteří přitom často ty hry skutečně vyrábí :) jako outsourcing, nájemná práce a tak. Tihle právě dělávali docela dost zakázek pro velká studia, ofiko jsou ty co už jsem zmiňoval, ty dětské hry, ale někde jsem i četl, že asistovali na nějakých projektech i třeba SONY studiím (což jako jo, to se dělá často, někdo ty rpdelky musí soňákům naanimovat).
Takže spíš jde o profistuio, který ještě neudělalo žádnou svoji velkou hru, ale je tam hodně zkušených lidí, který vědí co dělají a rozhodně se nezahazují nějakejma těma píčovinama co píše Terz. Určitě si zasloužej uznání, nákup tý hry a těšení se na další díl.