NIKDAS: To, že to tam je, je povinnost – EU zavedla povinnej Intelligent Speed Assist od cca půlky minulýho roku (možná přesně od půlky) pro všechny nově uváděný modely. A musí povinně aspoň dingnout v okamžiku překročení rychlosti. Ale může jít vypnout.
Rozdíl je, že třeba Audi A8 jsem rovnou dostal s tím, že je na spodním displeji vytaženej zástupce "vypnout pípání, chci jezdit rychle", protože to za prvé jde a za druhý si u importéra dali tu práci nám to tam nastavit tak, abychom neměli práci.
U Korejců to bude, jak říká
MINER:, mindset – ono je prostě nenapadne, že něco, co je tam "pro tvoji bezpečnost" můžeš chtít vypnout jako úplně první věc, když do toho krámu vlezeš.
Stejně tak to mají s Lane Assistem, kterej je neskutečně agresivní a taky se vypíná v nějakým podmenu, ale tuším, že v jiným.
Jinak úplně nejhorší je na tohle prý nová Kona, s tou jsem ještě nejezdil, ale všichni kolegové o ní "nadšeně" mluví, že to má asi čtyři nebo pět různých systémů, který ti hrabou do řízení, pípají nebo dělají něco jinak otravnýho, a po každým startu se musí vypnout každej zvlášť.