NECROMAN: A v tuhle chvíli to teda dělá kdo? Jako upřímně kampaň začala včera (pokud se nepletu), takže je třeba ještě brzo. Zatim jsem viděl akorát primátora se sloganem "Jsme jediná strana bez korupce".
Já si myslím, že by se mělo prodávat hlavně to, co se v Praze už stihlo udělat. Neni toho málo a dá se to dobře lokálně cílit. Je to sice pracnější, ale domnívám se, že je to taky víc efektivní. Jasně, lidi chtěj krátký řešení svejch problémů a chtěj, aby jejich okolí bylo lepší místo k životu. Takže jako slogan si dát něco jako "Chceme to dodělat" a k tomu příklady projektů hotovejch nebo aktuálně v procesu.
Jen tak plácám, jistě se dá vymyslet něco lepšího. Ale to gró sdělení by mělo být o tom, že se na magistrátu neflákate, město posunujete kupředu a za jedno volební odbobí se to zkrátka stihnout nedá. Ať už jde o údržby a opravy mostů, výstavbu lávek, nových tramvajových tratí a třeba konečně pokrytí gsm signálem metra. Do toho jsem zaznamenal, že se podařilo přijmout protikorupřní strategii (viz
https://twitter.com/adamzabransky/status/1566880874544746497). Jenže to nestačí napsat to na twitter. Tohle musí bejt vidět. Stejně jako ta dobrá práce musí bejt jasně asociovatelná k Pirátům.
Já tuhle stranu volim od jejího vzniku, členem ale nejsem. Tak nevim nakolik jsem povolán kritizovat marketingovou strategii. Ale z pozice voliče a někoho, kdo v reklamě dělal dvě dekády se domnívám, že bych mohl :)