MAWERICK: "Mig-25 potřeboval na sedmdesát minut letu, což byla maximální doba, po kterou
nemusel tankovat, čtrnáct tun leteckého benzínu a půl tuny čistého lihu pro
odmrazovací a chladicí systém. Kdekoliv se MiG-25 objevil, následovalo ho vždy
obrovské množství alkoholu, takže si brzy vysloužil mezi příslušníky vojenského
letectva přezdívku Létající bar. A důstojníci z okolních posádek pod jakoukoliv záminkou dojížděli na základnu naplnit si láhve.
V Čugujevce kolovala historka, že skupina žen leteckých důstojníků, pobouřená
alkoholismem svých mužů, podala protest do konstrukční kanceláře v Moskvě, aby napříště navrhli letadlo, ve kterém se nebude používat líh. Na to jim prý někdo z vedení kanceláře sdělil, ať se jdou vycpat, že když se jim zachce, budou plnit letadla třeba i koňakem."
Z Poslední let pilota Mig-25 (otiraji se tam o to dost, ale je to napsané občanem US, tak si nejsem jistý, jestli to není trochu vyšperkované).