• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    BUCKOWSKIHogwarts Legacy (PC / XBOX / Playstation) Žádné příběhové spoilery, většina asi ještě nedohrála
    AVATAR
    AVATAR --- ---
    BUCKOWSKI: casem si otevres talenty a v nich dalsich 12 slotu.
    L4MA
    L4MA --- ---
    BUCKOWSKI: jen pro jistou, vis ze jsou tam dalsi tri sloty po ctyrech kouzlech? moc nevim jak bys to na ovladaci chtel jinak udelat, nicmene na PC to bohuzel vyresili stejne...
    BUCKOWSKI
    BUCKOWSKI --- ---
    Nevím, teda jak na PC, ale PS mě docela štve, to nastavení 4 dostupných kouzel. Docela by se mi líbilo mít jich víc.
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    BUCKOWSKI: tak to jsem asi přehlídl :) ono je to v zásadě jedno, jenom mě to pobavilo a teď, skoro po padesáti hodinách, to už měnit nebudu :D
    BUCKOWSKI
    BUCKOWSKI --- ---
    vybíráš so vzhled a hlas a nezávisle na tom jestli chceš dívčí nebo chlapeckou ložnici
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    BUCKOWSKI: jim (z nějakého důvodu se mi povedlo udělat si they/them postavu, i když jsem byl přesvědčený o tom, že je chlap)
    KATHY_
    KATHY_ --- ---
    VITEKK: 26 hodin a stále nedokážu bez navigace dojít z bodu A do bodu B :D
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    L4MA: já jenom, že to nespadlo z nebe :)
    L4MA
    L4MA --- ---
    VIRIK: urcite si zaslouzej uzani a tohle se jim povedlo, ale jejich dosavadni portfolio je fakt marny, to nikdo nezkonstruoval. :) co z toho je tvoje srdcovka, Rugrats Royal Ransom nebo Cars 2?

    Avalanche Software - Wikipedia
    https://en.wikipedia.org/wiki/Avalanche_Software
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    já bych jen doplnil technickou poznámku.
    To dal to týmu kterej s takovouhle věcí nemá žádnou zkušenost a borci dokázali dodat kompletní kompetentní produkt, kterej respektuje svojí předlohu bez nějakejch MTX není tak úplně pravda. Tohle zkonstruovali nějací herní publicisti, kteří nepochopili co ta firmy přesně dělávala před tím – oni dělali dětský hry na objednávku a i něco pro Disney. ČASTO TYHLE studia, který se nebojí práce a dělaj pro jiný (který se hlavně staraj o svoji velkou značku a "bioware magick") jsou často klasicky ti, co dovádí tu tvrdou práci a řeší skutečné problémy a často i velkou čát tý hry, pod kterou se podepíše někdo jinej. Takže je to trochu jinak, a navíc novináři prostě chtěli říct, že to není Ubisoft, ale ještě ani SONY. Ale nejde o žádný zelenáče, jde o hru od lidí, kterýma se pohrdá a kteří přitom často ty hry skutečně vyrábí :) jako outsourcing, nájemná práce a tak. Tihle právě dělávali docela dost zakázek pro velká studia, ofiko jsou ty co už jsem zmiňoval, ty dětské hry, ale někde jsem i četl, že asistovali na nějakých projektech i třeba SONY studiím (což jako jo, to se dělá často, někdo ty rpdelky musí soňákům naanimovat).
    Takže spíš jde o profistuio, který ještě neudělalo žádnou svoji velkou hru, ale je tam hodně zkušených lidí, který vědí co dělají a rozhodně se nezahazují nějakejma těma píčovinama co píše Terz. Určitě si zasloužej uznání, nákup tý hry a těšení se na další díl.
    BUCKOWSKI
    BUCKOWSKI --- ---
    VITEKK: vzhledem k tomu, že se snažíme spoilerům vyhnout, tak moc neřeknu, ale stačí se držet hlavních questů.

    Mě to taky nabízí další quest s doporučením, abych byl alespoň lvl 8 a já už mám 22... Holt jsem chtěl zkoumat svět :)
    AVATAR
    AVATAR --- ---
    VITEKK: hraj main questy, ty ti odemykaj side questy a jeden z nich je koste :)

    Ale 2 hodiny nejsou tak moc. Imo jsem ho nemel mnohem dyl :)
    VITEKK
    VITEKK --- ---
    kurna uz v tom sem tak za dve hodiny a furt nemam koste?! vsude beham rucne, rekl sem si ze tak naskilluju bradavice, ze se v nich budu orientovat ale porad naprosto netusim kde v nich zrovna jsem :)))
    TERZ
    TERZ --- ---
    Já oceňuju, že přišel jeden z největších a nejvíc nenažranejch publisherů, řekl chci HP hru, dal to týmu kterej s takovouhle věcí nemá žádnou zkušenost a borci dokázali dodat kompletní kompetentní produkt, kterej respektuje svojí předlohu bez nějakejch MTX a různejch marketingovejch live-service, nft tokens bullshitů kolem. Těší mě, že se něco takového může ještě v dnešní době stát.

    Jinak mi to jako hra nepřijde nijak zásadně simplified v porovnání s konkurencí. Odehráno toho mám fakt hodně v rámci těhle openworldů naprostou většinu megalomanskejch (80h+) titulů do 100% a nepozoruju tu nijak zásadní rozdíl mezi Hogwarts Legacy a libovolným ubisoftem.
    Checklist aktivity v podobě doplňování kolekce, prolítávání balóny, vybírání těch kraťoučkejch secret dungeonů atd. funguje jako motivátor prolízt každej kout docela dobře a ze side questů mám vyloženě radost (tady asi přichází na scénu fanouškovství...) Zatímco např. v Odyssey pro mě všudypřítomné vykřičníky různých barev byly spíš otrava protože to ve výsledku bylo vždy "karel šel do boje a už se nevrátil, sehnal bys mi kytku abych měla co mu dát na hrob" nebo auto-generovaný dojdi, zabij, posbirej tak tady se pátrá po druhém rámu obrazu vysícího u tří košťat a dal mlčím :). Ale nejvíc ze všeho sem překvapenej, že něco takového vyšlo, že to není úplná blbost a fakt to baví.
    L4MA
    L4MA --- ---
    AVATAR: nepremejslet je samozrejme lehci u Johna Wicka kde je premisa Keanu musi vsechyn vykosit protoze mu zabili psa, nez u universa z 3000 strankovym lorem. :D
    BUCKOWSKI
    BUCKOWSKI --- ---
    L4MA: :)

    Já se nedívím, že hrdina je sociopat - už právě kuli tomu, že mu / jí nikdo neřekne za celou dobu jménem :)
    AVATAR
    AVATAR --- ---
    L4MA: tyjo to jsem ja. Knihy jsem teda cetl, ale nikdy to pro me nebyl nakej kanon.

    A beru to tak, jak to je. Zabavna hra se simple pribehem a spoustou simple mechanik. Proste neco jako kdyz koukas na johna wicka. Taky proste konzumujes zabavu a nepremyslis nad tim, jakej je to cely nesmysl.

    Ale nesouhlasim s tim, ze by to byl podprumer. Spis je to vsechno nadprumer a proto me to, stejne jako vetsinu lidi, bavi i po 30 hodinach.
    L4MA
    L4MA --- ---
    me by kazdopadne zajiamlo, jak hru hodnoti nekdo koho Harry Potter nezajimal a nezajima a zaroven neni dite.
    protoze ja jsem bejval hodne velkej fanda a zaroven mam rad genericky open worldy, takze behat tam a hledat fan service detaily mi staci, ale pokud bych to hodnotil objektivne, tak herne je to spis podprumer. pribeh, postavy, combat, rpg prvky, vsechno bud podprumer, nebo brutalne simplified pro deti.
    kazdopadne v zadny jiny hre jsem nepocitoval tak extremni rozpor mezi kyzenym pribehem a lorem obecne, a tim co jako postava realne delam. :) fakt si musim davat pozor abych o tom nezacinal prmejeslet...
    AVATAR
    AVATAR --- ---
    BUCKOWSKI: imo nema.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam