• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    FRANCIMORSolarni technika,Solar cooking-baking & Elektrick bike,cars,
    PEPAZZ
    PEPAZZ --- ---
    XCHAOS: no a kdy se to u nás změní tyhle nařízeni hasičů resp smernice jsou pekny peklo, kamarad chtel hrozne moc na strechu dat solary ale kvuli sousedům ktery by ho mohli nabonzovat to neudělal.
    Rozhodně by stalo za to překvalifikovat solary na střeše z elektrarny na něco co nemusí mít 30metrů ochranej koridor
    ABDULAH
    ABDULAH --- ---
    DZODZO: kdyz budu jrzdit kazdy den do hradce cca 50 km tak se vejdu do sesti i ted ... kdyz do hrusovy prdelema cca 12 km budu na deviti hned ...
    DZODZO
    DZODZO --- ---
    CUKI: Ten obrazok nedemonstruje dojazd na jednu nadrz ale realnu priemernu spotrebu pocas vyse 3000 km dlheho roadtripu, to aby ste si nemysleli napr ze siel celu dobu z kopca :)
    CUKI
    CUKI --- ---
    SHINIGAMI: super přesně jak píše abdulah. Dneska aby auto jezdilo každou chvíli do servisu. Já mám 13let starý auto a myslím že dalších 13let ještě bude bez problémů jezdit. A v servisu nebylo ani jednou. Napočítal jsem kolem sebe asi 6 nových aut a všechny byli alespoň jednou v servisu během prvních pár let provozu. Většinou nepojízdné díky nějaké pí.ovině co v autě nemá co dělat.
    ABDULAH
    ABDULAH --- ---
    SHINIGAMI: 20x vic veci co se muzou posrat nez u euro 2 a 10x drazsi :-(((
    SHINIGAMI
    SHINIGAMI --- ---
    ABDULAH: no jasne, ale konecne si vsimli, ze i benzin dela necistoty... Jinak euro 6 je uzasna vec, nadrz na AdBlue s vlastni ridici jednotkou a firmwarem me dostala:).
    ABDULAH
    ABDULAH --- ---
    SHINIGAMI: takze euro 6 s filtrama ... a lepsim rizenim pomoci lepsiho softu ...
    ABDULAH
    ABDULAH --- ---
    CUKI: s novejma lmbdasondama seslapnu plyn na max motor nejede na 100% sto na sto atd ... nejak to i u euro 2 dokaze proste ridit ... se starou lambda sondou ...
    SHINIGAMI
    SHINIGAMI --- ---
    ABDULAH: vsak ono se na benzinaky ohledne cistoty dast kaslalo, a pak najednou Euro 6.2
    ABDULAH
    ABDULAH --- ---
    CUKI: berou se splodiny za tepla a stalem chodu motoru coz je problem ... pri prechodech jako rychle seslapnuty plyn atd se to meni i 100x k horsimu ... coz je pruser vsech motoru - ojebane rizeni jinak by jsi mel plynule nabehy atd ...

    az budu mit chiptuning hotovej slibujou ze se dostanu na euro 3 i se spotrebou ... jen podle zkousek a diky stari a zkusenostem prepisou tabulky rizeni paliva atd ... par hodnot a auto jede lepe za mene ...

    u fordu escortu stacilo vymenit u 1,9 turbo jednotku o 4 roky novejsi a jezdis o litr min atd ... je to jen orizeni motoru ...
    CUKI
    CUKI --- ---
    ABDULAH: tohle jsem si našel taky, ale jde to přepočítat?
    A druhá Pokud se bere škodlivost spalovacích a vznětových motorů, tak se počítá s tou limitní hranicí na kterou se nedostane ani vrak?
    ABDULAH
    ABDULAH --- ---
    CUKI: takze bych i s tem vstrikama v haji atd - splnil euro 3 :-DDD
    ABDULAH
    ABDULAH --- ---
    CUKI: tak u dieselu bych vedel - vsichni kolem me maji diesel jsem jedinej s benzinem :-DDD

    jinak emise podle posledniho mereni mam taky nekde jinde ...


    Benzínové motory
    Rok Norma CO (g/km) NOx (g/km) HC (g/km) HC + NOx (g/km)
    1992 I 3,16 - - 1,13
    1996 II 2,20 - - 0,5
    2000 III 2,30 0,15 0,20 -
    2005 IV 1,00 0,08 0,10 -
    2009 V 1,00 0,06 0,10 -
    2014 VI 1,00 0,06 0,10 -

    Naftové motory
    Rok Norma CO (g/km) NOx (g/km) HC + NOx (g/km) PČ (g/km)
    1992 I 3,16 - 1,13 0,18
    1992 II 1,00 - 0,70 0,08
    2000 III 0,64 0,50 0,56 0,05
    2005 IV 0,50 0,25 0,30 0,025
    2009 V 0,50 0,18 0,23 0,005
    2014 VI 0,50 0,08 0,17 0,005

    vsimni si ze posledni naftak ma skoro stejne nox jako benzin :-DDD a jinak ma vsechny parametry lepsi - proto je mene ekologicky ...
    CUKI
    CUKI --- ---
    ABDULAH: Tak já mám euro 3 a tam to kleslo z 50kw na 48. Ale přitom by mě zajímalo jakou reálnou normu plním, jestli by se to nedalo z emisí nějak přepočítat? Protože jsem ve všem vždy o řády někde jinde...
    poslední měření:
    volnoběh:
    CO: 0,002 (max 0,5)
    HC: 3 (max 100)
    otáčky 3000:
    CO: 0,02 (max 0,3)
    HC: 12 (max 100)

    Kolik musí splnit třeba E4 nebo E5?
    ABDULAH
    ABDULAH --- ---
    CUKI: clio 2 euro 2 hihi ... paradox ze je to prechod krom rizeni klapky servem a hydrostelu se to od euro 3 nelisi nicim krom mensiho vykonu a vyssi spotreby ... coz je trapas ... no az vymenim vstriky a lambdu pujde zase lepe
    CUKI
    CUKI --- ---
    ABDULAH: 05' Yaris
    ABDULAH
    ABDULAH --- ---
    CUKI: co mas za auto? tohle ma motor z roku 94 ...
    CUKI
    CUKI --- ---
    ABDULAH: jezdím na jednolitru a nepoznám rozdíl. Nejezdím ale rychlosti přes 100Km/h. Ale za to jezdím de facto všude na pětku :-D
    Mají výborný záběr na kamenech a v blátě. Dobře drží v mokrém slaném písku. Ale na silnici je to všechno podobný. Já ale hodně jezdím mimo zpevněné komunikace, takže na letních už nejezdím vůbec.
    ABDULAH
    ABDULAH --- ---
    CUKI: barumky na muj 40kw motor nesmeji uz prijit ... pri vetsi zatezi jezdis o kvalt min ...
    SHINIGAMI
    SHINIGAMI --- ---
    JIMIQ: presneji aby to kouzalo min nez letni pri dane teplote.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam