STARE_CASY: pravdiva na pribehu je stat s karburatorem, protoze skutecne dochazi k problemu s varenim paliva. Pri urcite dobe stani se u horkeho motoru v karburatoru a palivovem potrubi zacne varit palivo a dojde k vzniku par. Pri stani o par okamziku delsim, palivo vychladne a opet zkapalni. Teplota varu benzinu je mezi 60-120°C, dle kvality.
Diky tomu pri dalsim startovani musi cerpadlo dodat nove (chladne-kapalne) palivo, k cemuz je nutne delsi otaceni starteru. Problem se resil vhodnym umistenim karburatoru nebo tepelnou izolaci mezi kovovymi dily.
Lancia Beta pouzivala k chlazeni karburatoru system cirkulace paliva, kdy po vypnuti motoru elektricke cerpadlo paliva bezelo kratkou dobu dal a ohrate palivo se precerpalo do nadrze. Soucasne byl na palivovem okruhu osazen ventil, ktery udrzoval v palivove soustave vyssi tlak. Model Thema 8.32 mel okruh paliva chlazeny i pomoci vymeniku na okruhu klimatizace.
Jde o auta z 70 a 80. let, tesne pred nastupem el. vstrikovacich systemu. V soucasnosti je tento problem vyresen vysokym tlakem paliva v systemu.